God morgen fra flytoget. Kansellert avgang fra CPH, så det tok sin tid komme seg hjem. Føler vi har reist jorden rundt i dag, selv om det kun har vært halve, likt som på bilde. Ha en strålende tirsdag alle IF-ere
Morn fra Shukumvit! Venter på å bli hentet for matlagingskurset ‘cooking with Poo’. Gleder meg Håper dere får en flott dag
God morgen fra Swiss sin kontraktlounge på OSL, bedre kjent som Gullstua. Dagens første frokost får skli ned uten Pepsi; Turen i dag går som forventet til LAX, Helvetic til ZRH, så er det Swiss og en 777 videre om ting går som det skal. Swiss, eller noen andre, har ila natta endret i hvilket sete jeg skal sitte/ligge over dammen. Når det gikk fra rad 7 til 2A på ren CU så kan jeg lett finne meg i det. Fly forsiktig folkens Edit; Ble oppringt av SAS/Swiss midt i frokosten. De lurte på om jeg ville boarde først eller om de kunne begynne boarding allerede, så heller ringe meg når resten av pax var ombord. Meget fin service, jeg boarder gjerne aller sist
Swiss har ikke ringt meg. Og ikke EVA heller. Selv om jeg skal bosted Edit : boarde i morgen. Men leiebil selskapet har sendt email og sagt at bilen er ødelagt. Jaja, det løser seg…. ha en fin dag
God morgen fra Aust-Finnmark. Oppholds og plussgrader, det blir en bra dag. Ingen har ringt og samme Ingen har ikke textet, så da går nok WF935 som planlagt. Døgnopphold i Tromsø venter, stoffavhengigheten og ekteskapet må pleies. Ha en fin dag, alle reiseglade IFere!
God morgen fra hjemmekontoret hvor de første par timene av arbeidsdagen skal gjennomføres før jeg stikker ut. I morgen blir det månedens første og siste utenlandstur. Det gledes!
Det er nok en del av det nye tilbudet hos HON hvor boardinggruppen 1 skal boardes først, ikke samlet 1&2 som det har vært lenge
God føremiddag frå Florøida. Sola har akkurat klart å presse seg gjennom skydekket og inn kontorvindauga. No må gardinene komme seg i arbeid igjen. Skin sola alltid i Florø? Jaja. Det nærmar seg preadventsferie. Ikkje so lenge til november.
Nå blir det noen timer med avslappning på Swiss sin F-lounge på E gates. Jeg fikk tilbud om hele flaska med kjøler, men i tidligste laget. Landet forresten på AB som vanlig, shuttle fra F loungen der til E terminalen fungerer helt utmerket.
Spammer igjen, men med «protip». Når en havner på Swiss F-lounge og går for tigerreker, husk å bestille dobbelt opp med reker. 6 reker passer bedre til resten enn 3 stykk. Cæsarsalat startet ballet;
God formiddag fra kontoret. har vært veldig effektiv i dag, og gjort unna masse som andre har dyttet over på meg. har også fått inn en treningsøkt, og nå er det lunsj i sola. Herlig dag!
Den følelsen en kan få i romjula, når det har blitt akkurat litt for ofte og mye mat! Ikke helt der enda, men det nærmer seg;
Hva kan en si? Swiss har nok aldri besøkt selveste Trøndelag. Å servere cognac i såpass store glass er risikabelt;
Ajaj! Hadde jeg visst dette litt før hadde jeg tatt et tidligere fly og heller utnyttet lounge on arrival, men jeg endte på Renaa Pronto for middag. Ellers god tirsdag! Ferdig med jobbuken om noen timer når jeg kommer inn døren hjemme, og så er det avreise i passe kristelig tid i morgen til Krakow, hvor cirka 21 motorsykler venter på meg og noen andre, og deretter går turen til Slovakia. Ryktes om knallvær, fine motorsykkelveier, et råflott Kempinskihotell og noen netter på et litt mer ordinært hotell. Blir nok knall! Ha en solid tirsdag!
God tirsdag kveld fra hovedstaden. Tirsdagen bød på sol og første arbeidsdag denne uken. Heldigvis ikke altfor mange mailer som ventet i innboksen etter en langhelg på tur, så man kom seg da ajour og er klar for resten av uken. Det fine med 4dagers uke er at det snart er helg igjen gitt. Nyt kvelden folkens