Morn fra Hua Hin, fikk tatt en fotmassasje i går og i dag følges det opp med hele kroppen. Vi har det herlig her! Uten IF hadde jeg nok aldri hørt om dette stedet Ha en herlig torsdag!
Kos dere masse. Var i Cha-am og Hua-Hin første gang i 2001, reiste stand-by OSL-FRA-HKG-BKK med kone og ettåring, uten å ha bestilt hotell eller øvrig transport. Tok en taxi til Cha-am å bodde på Golden Sands de første dagene. De hadde ikke rom ledig, men vi fikk likevel. Var moro måte å reise på det også
God morgen fra Radisson Conference. Snart frokost, security, ny frokost (?), og så er vi i luften for å spise frokost. Blir det frokost i Aust-Finnmark også? Ha en fin dag, alle IFere!
I all beskjedenhet spurte @Maggie om hotellanbefaling i Hua Hin. Og slik begynte snøballen å rulle. ( Forøvrig veldig vanskelig akkurat det i HH) Jeg bør nok spørre direktør Jan om IF familierabatt ved neste besøk .
God morgen fra Thon hotel Oslo airport. Her er skroget ferdig spylt og frokost er neste på programmet. Ellers forsetter vi med dag 2 med faglig påfyll. Ha en strålende torsdag
God morgen fra Os! Null vind og deilig sol. Synd dagen skal tilbringes inne i et møterom .. Snart helg?
God morgen fra godstolen. Har innvilget oss en ekstra time med søv i dag, siden vi er så flinke. Eller noe. Trengte litt ekstra søvn, så nå er vi begge klare for resten av arbeidsuken. Kaffe i koppen, og varmen er satt på i bilen. Det er 11 grader ute.. Drømmer om reiser til steder langt unna, og det er jo en del av dem i appen allerede. Men, det er vel alltid plass til fler? En uke til reise til et sted som ikke er så langt unna, nemlig Bartebyen. Ha en herlig torsdag!
Ja, vet at du var inspirasjonen for Maggie, og reisebrevet hans igjen var inspirasjonen for oss derav takker jeg IF. Fikk hilst på Jan i går. Han beklaget personlig at club var stengt på den vanlige plassen pga noe arbeid som måtte gjøres og at vi derfor måtte spise på Railway restaurant isteden…
Vi koser oss på høygir! Fruen virker å ha fått ‘livsgnisten’ (i mangel av et bedre ord) tilbake og er blid større deler av dagen. Dette var en helt riktig beslutning å dra til Thailand. Standbybilletter er noe jeg burde hatt tilgang til… men jobber feil plass til det.
God morgon, frå dei siste timar på heimekontor på ei stund. Den 15 år gamle Miele støvsugaren tok kvelden, så må vel kjøpe ny. Ellers så blir det siste rest av pakking og komme seg til OSL og Radisson Red i kveld, før TK tar oss til Katmandu og årets eventyr, er været med oss og me held oss friske håpar me og nå toppen av Manaslu 8163 mot slutten av September.
God torsdag fra Stavanger. Hjem i dag og rett på teammiddag, men først er det mye admin og litt møtebonanza. Ser jeg har fått generøse boardingruppe B med EBD og Plus-billett, så litt nysgjerrig på hva som skal til for å få A igjen. Ha en solid en!
Kos deg i Hua Hin! Jeg og familien var så heldige å oppholde oss der i nesten to måneder for noen vintre tilbake, da jeg tok ut en forsinket pappapermisjon der. For øvrig ingen spennende turer planlagt her, men har en CT som går ut ved nyttår, så må vel snart begynne å planlegge et nytt eventyr. Ha en fin dag alle sammen!
Det ER torsdag ifølge kalenderen (for trådstarter) Solen skinner faktisk, det er ikke så galt, dog august må oppsummeres som juli. Ganske trist værmessig. La oss håpe på en indian summer september! Ha en god dag hele gjengen, i morgen begynner helgen!
Dersom noen skulle ønske seg en fly-tralle fra SAS, så har de nå to varianter på Vandebord.de: Link til hver av dem: RØD BLÅ Har en blå en selv, men den er ikke helt lik. Kanskje jeg skal ønske meg en ny en til jul?
Solkysten er fin i dag, noe kaldere enn Hua Hin. Håpet er fremdeles å kunne reise til Hua Hin i januar.. fremgangen er fremdeles stor og vi gleder oss til både Singapore A380 og EVA B787 Godt det er helg
Jeg mener jeg betalte mer (i euro) da jeg bestilte min, men med kronekursen som er nå blir det vel om trent det samme. Og helt klart verdt pengene!