Er SAS ferdig med flere enn 2 Bonus Biz seats til Asia?

Tråd i 'Bonushjelp' startet av XIII, 21. juni 2020.

  1. XIII

    XIII Senior Medlem

    Innlegg:
    749
    Likes mottatt:
    347
    Bonuspoeng:
    63
    ja, jeg håper at det ordner seg etter korona.

    men hvis ikke, er det noen som har bra tips? Jeg tenker at det er dumt å booke 2 bonus billetter og så til den siste personen kjøpe biz for penger eller den andre muligheten med poeng for penger...
     
  2. awt

    awt Senior Medlem

    Innlegg:
    780
    Likes mottatt:
    1,904
    Bonuspoeng:
    93
    Plutselig ramlet det inn med flygninger med 6-8 bonusseter i C til EWR fremover.

    Hva som har skjedd er ikke godt å si, men det er heldigvis ikke slutt på flere enn to bonusseter i C (har ikke vært siden april/mai).
     
  3. XIII

    XIII Senior Medlem

    Innlegg:
    749
    Likes mottatt:
    347
    Bonuspoeng:
    63
    jeg tror ikke det har vært vanskelig å finne flere enn 2 til EWR. Det er til Japan at det er umulig.

    Hvordan gjør dere egentlig, hvis dere trenger mer enn 2?
    er det mulig å bestille 2 i biz og 1 i pluss og så oppgradere eller noe sånn?
    Vi er 3 og det virker som om vi kan aldri dra sammen på bonusreise til japan, selv om vi er mega fleksible
     
  4. awt

    awt Senior Medlem

    Innlegg:
    780
    Likes mottatt:
    1,904
    Bonuspoeng:
    93
    Det har ikke vært mer enn to billetter i C til noen sted de siste månedene, selv ikke EWR, IAD, OAD eller PEK som normalt har hatt litt av dette. Nå er det til og med endel med flere enn to til SFO.

    Ellers er det jo kort tid i forveien det typisk dukker opp mer enn to billetter, også til Japan.
     

Del denne siden