Absolutt! Men eg trur det fort kan bli fleire om beinet om billettane om det SAS berre legg på ei avgift på nokre tusen for f.eks. First Class billettar.
Usikkerheten er om man fortsatt får velge biz-seter (gratis) selv man reiser i X. Jeg beholdt biz-setene mine da jeg ble downgrade fra I til X. Men usikker på hva som vil skje med nye bestillinger. På en annen side, om man har tid og lyst, har Copa fortsatt biz-klasse. Så det er fortsatt mulig å reise i biz intra Latin-Amerika.
Jepp. Burde ikke være vanskelig å finne ledige biz-seter mellom BOG og PTY. Men helt klart, kun for de som gidder.
Jeg skal med Copa fra BOG til PTY i januar! Men skal du med bonusreise til f.eks Sør-Amerika blir det et ekstra leg når man må innom PTY .. ikke alltid lett å få en t/r reise med inntil 8 leg
Absolutt ikke meningen. Med maks 8 segmenter i en bonusreise, er det noe avveining man må ta. Om man er tidlig ute, finner man kanskje OSL-IST-PTY i biz, da har man flere valgmuligheter.
Jeg skal reise BGO-OSL-LHR-BOG-PTY-IST-FRA-BGO Husk at vi som ikke bor i Oslo har færre direkte muligheter til huber og derfor ofte får et ekstra leg
LH F hos EB "forsvant" faktisk før pandemien, i november 2019. Tilgangen for andre *A-programmer som United ble tilsynelatende ikke endret. På bakgrunn av at LH tidligere har uttalt at de ikke skjevfordeler tilgang for LH-bonusseter til andres bonusprogrammer, antas det at det var SAS som skrudde igjen. Men pandemien hjalp vel ikke heller akkurat.
Copa er bra. Riktignok bare narrowbody, men de har god service og bra seter i flya. Om man er redd for 737max er det selvfølgelig et problem, men jeg vil velge Copa 10 av 10 ganger i Latin-Amerika nå som Avianca har lagt ned all service.