God ettermiddag kontoret i Sandefjord! Straks helg og kun en uke igjen til ferie. Imorgen er det 70-årsfeiring for moren min. Det blir stas med "hele" slekta. Og på søndag skal jeg hjelpe en kompis med å montere stilas på huset for maling. Og dermed var den helgen gått .. Leter og leter etter gode bonus-turer for våren 2023 men skikkelig vanskelig å finne noe bra =(
Ble aldri ringt opp igjen av SAS, men på 3de forsøk nå nettopp var visst systemene oppe igjen og SAS sin danske kundekonsulent kunne bare si at kanselleringen skal ha vært korrekt registrert og det er Turkish jeg må henvende meg til for rebooking. Nytt forsøk med Turkish og de sier alt fortsatt ser fint ut og ba meg ringe igjen om 2-3 timer... Foreløpig backup er Norwegian til CPH og satse på at jeg får være med TK videre.
God kveld fra Drammen. Annet hotell enn forrige kvelden, men igjen her pga. jobb. Dagens økt er avsluttet og i morgen så skal man heldigvis ikke opp altfor tidlig, så da kan man faktisk nyte hotellfrokosten før arbeidsøkten starter. Bare et par dager igjen før det er tid for flytur og ferie, så det er godt Nyt fredagskvelden folkens
Var usikker på hvilken tråd jeg skulle legge denne i, men det er jo fortsatt fredag her borte.. Happy Canada Day!