Erfaring med booking bestående av bonusreise og vanlig billett

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av jer, 13. okt 2020.

  1. jer

    jer Nytt Medlem

    Innlegg:
    12
    Likes mottatt:
    9
    Bonuspoeng:
    3
    Jeg reiser litt i forbindelse med jobb hvor arbeidsgiver selvfølgelig dekker kostnad for billett. Nå er jeg i den situasjonen at jeg på noen av mine turer kan ta med meg barn. Jeg vil da helst bestille billettene for barnet med bonuspoeng, men de er for små til å kunne ha egen booking - og jeg vil av praktiske hensyn helst ha begge på samme booking.
    Er det mulig å kombinere en bonusreise sammen med en vanlig betalt billett på samme booking?

    Prøvde å søke litt uten særlig hell, så hvis det er beskrevet noe sted så send meg gjerne i riktig retning.
    Alternativet er selvfølgelig å ringe til SAS og snakke med en hyggelig svenske som sier "tyvärr, det er inte möjligt", mens folket her gjerne har fått til det meste før :)
     
  2. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,757
    Likes mottatt:
    21,957
    Bonuspoeng:
    293
    tyvärr, det er inte möjligt

    Alle reisende i en booking må være ha samme billettklasse. Du (SAS) kan linke de to, så SAS vet at dere to reiser sammen i tilfelle det skulle bli ombooking eller kanselleringer. Uansett må du få bestilt billett til barnet først, om det går hvis du ringer inn kjenner jeg ikke til.
     
  3. XIII

    XIII Senior Medlem

    Innlegg:
    749
    Likes mottatt:
    347
    Bonuspoeng:
    63
    ja du må bare ringe, fortelle din eksisterende bookingsreferense og så kobler de barnas billett til din booking. De må være i samme klasse. Det er 2 bookingsreferenser, men dere reiser sammen da. Og du kan velge om du betaler med penger eller poeng (hvis ledig bonusseter)
     
    jer liker dette
  4. jer

    jer Nytt Medlem

    Innlegg:
    12
    Likes mottatt:
    9
    Bonuspoeng:
    3
    Takk så mye, da prøver jeg meg på det :)
     

Del denne siden