Oppdaget nå at også enkelte andre kjeder er ute av Discovery. Både Omni og Rydges som jeg har brukt en del er borte nå. Vet ikke om det skjedde samtidig med Thon, men det bidrar i allefall til at det blir helt uinteressant (og umulig) å opprettholde toppstatus. Bør kanskje benytte sjansen til å legge inn et opphold så lenge jeg er Black/Titanum ut 2022?
Det var nytt for meg, brukte også Rydges fått veldig bra oppgradering også med dei. Det virkar som ein total endring av programmet/kjeden som har fått fleire til å trekke seg? Som du seier umogleg å beholde status no, sjølv om pandemien etterkvart ebbar ut. Burde kanskje prøve å bu me ny kjede å få ein Platinum Experience får status forsvinn.
Jeg har fått i «oppdrag» å booke endel familieopphold (jeg skal ikke bo på de fleste) utover våren, og de har bestemt seg for Thon. Hva vil være best strategi for meg for å maxe poeng utav dette? Jeg samler jo egentlig mest EB og NCC, og jeg får vel uansett ikke Thon-poeng når jeg ikke bor der selv?
Jeg fikk denne eposten i dag fra GHA. Lenken ser ut til å være personlig, men jeg tror det kan være verdt å sjekke innboksen:
Titanium (tidl. Black), ikke fått noen e-post. Hadde Local Experience som ble konvertert til $200, hvis det er det som gjør at jeg ikke får nå ble jo verdien av den indirekte vannet ut nå…
Jeg gravde frem mailen i slettetfolder etter å ha lest blog om det. Men uansett ser det ut som disse pengene poster automatisk på konto i løpet av tidlig 2022.
Hmm, er også Titanium, men ikke fått epost. Nå har jeg ikke bodd på noen av dagens GHA-hotell siden 2020, så mulig jeg ikke er blant de utvalgte?
Jeg bodde på et nåværende GHA-hotell senest i oktober 2021. Tviler på at det er kriteriet. Hadde du noen Local Experiences som ble gjort om til D$?
Nei, fikk brukt min siste black experience på Thon i høst, så hadde ingen til gode, og bodde mindre enn ti netter i 2021, så hadde heller ikke tjent opp noen ny.
Begynner vel å bli på tide å oppdatere infoen her snart? Casten fungerte første kveld for en uke siden, ellers vært inop tross flere forsøk på å få den i gang. Godt det bare er 25 dager igjen av oppholdet
Noen som har funnet noe lurt å bruke de gavedollarene på? Mine 100 utløper 7. mai. Rop ut om noen vil bruke de!