Erfaring med utvidelsen 'EuroBonus Assistant' kontra ViaTrumf Bonusvarsler og SAS EuroBonus Finder?

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Joffer, 14. okt 2018.

  1. Joffer

    Joffer Nytt Medlem

    Innlegg:
    44
    Likes mottatt:
    10
    Bonuspoeng:
    8
    Søkte opp 'ViaTrumf' på Chrome Web Store for å installere 'ViaTrumf Bonusvarsler' til Chrome. Den dukket ikke opp men en annen (for meg) ukjent utvidelse dukket opp:

    'EuroBonus Assistant', laget av Trond Austlid - link: https://chrome.google.com/webstore/detail/eurobonus-assistant/klkpohceopfpjblgdcfpfcdmhkocljfk?hl=en
    Ser ut til at den integrerer både ViaTrumf og SAS Eurobonus finder.. Noen som har testet denne?

    Men hva har skjedd med "SAS EuroBonus Finder" utvidelsen, er den borte for godt?
    Og ViaTrumf Bonusvarsler ser også ut til å ikke være tilgjengelig? https://viatrumf.no/Notifier-about går til en 404 side

    'EuroBonus Assistant' ser ikke ut til å fungere helt..:
    upload_2018-10-14_23-5-40.png
    Jeg testet ved å deaktivere Ghostery også..
     
    Last edited: 14. okt 2018
  2. NorFlight

    NorFlight Senior Medlem

    Innlegg:
    1,306
    Likes mottatt:
    2,445
    Bonuspoeng:
    113
    Slik jeg har forstått har det skjedd noen endringer i hva Google, og for så vidt Apple, tillater av add-ons fra såkalt "usignerte" kilder. Så mistenker det er årsaken der.

    Hva angår ViaTrumf Bonusvarsler fungerer den siden hos meg "as we speak"...
     
  3. Joffer

    Joffer Nytt Medlem

    Innlegg:
    44
    Likes mottatt:
    10
    Bonuspoeng:
    8
    Ja den funker sikkert for de som har den installert, mens jeg som installerte ny Chrome på en maskin så er den ikke tilgjengelig lengre tydeligvis.. Ja leste kanskje noe er for en stund siden at Google sperret side-loading av utvidelser :(
     
  4. Joffer

    Joffer Nytt Medlem

    Innlegg:
    44
    Likes mottatt:
    10
    Bonuspoeng:
    8
    Last edited: 14. okt 2018
  5. NorFlight

    NorFlight Senior Medlem

    Innlegg:
    1,306
    Likes mottatt:
    2,445
    Bonuspoeng:
    113
    Mener jeg leste at det var mulighet for "walk-around", men ikke forsøkt noen av tipsene selv. Mener det var en link her inne for hvordan man kunne få det inn...

    Det jeg mente med ViaTrumf er at jeg ikke får 404-feil på siden om jeg går inn på selve siden til Viatrumf for å laste ned...
     
  6. Joffer

    Joffer Nytt Medlem

    Innlegg:
    44
    Likes mottatt:
    10
    Bonuspoeng:
    8
    Nei? Jeg gjorde.. dvs jeg får jo opp denne siden https://viatrumf.no/Notifier-about men ikke linken hvor utvidelsen skal være
     
  7. NorFlight

    NorFlight Senior Medlem

    Innlegg:
    1,306
    Likes mottatt:
    2,445
    Bonuspoeng:
    113
    Da skjønner jeg, på linken til Chrome får jeg også 404... Testet kun for Safari, og den får man lastet ned men Safari/OS X bjeffer om signert utgave...
     
  8. Joffer

    Joffer Nytt Medlem

    Innlegg:
    44
    Likes mottatt:
    10
    Bonuspoeng:
    8
    Firefox funker også ser det ut til.. ugh.. ja da har jeg skrevet en liten mail til ViaTrumf og klaget :)
     
  9. oyvindm

    oyvindm Aktivt Medlem

    Innlegg:
    315
    Likes mottatt:
    231
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg kontaktet Viatrumf om det samme for en ukes tid siden og fikk følgende svar:
     
    Insomnia4u and Wiolenze like this.

Del denne siden