Erfaringer med AVIS kundeservice

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av SASlovah4evah, 07. juli 2015.

1. Har noen her inne vært i kontakt med AVIS kundeservice? Jeg sendte en mail til [email protected] i går, men har ikke fått noen indikasjoner på at eposten er mottatt eller noe. Stille som grava. Begynner å lure på om de i de hele tatt har mottatt mailen, men samtidig kan det jo være helt normalt for AVIS. Noen erfaringer?

2. Larata

Larata Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    Ja, ser ut som feil mail....forutsatt spørsmålet er i kategorien "alt annet enn bestilling" Er ikke på jobbmailen nå men kan poste i morgen tidlig hvis du ikke gidder å lete ;-)

Svar kommer etter 3 dager og de nekter å snakke på tlf!

3. Larata

Larata Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
  4. What... jeg ringte AVIS og fikk oppgitt [email protected] som konkret epost å kontakte dem på. Det gjelder registrering av eurobonuspoeng. Fikk du "bekreftelse på mottatt mail" når du sendte til [email protected]?

@Larata

5. Larata

Larata Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    Nei, men gått gjennom mail og alt er besvart innen to dager; poeng, regler, oppdatering av profil, klager etc!

6. Får prøvde database da, jeg skjønner ikke hvorfor jeg fikk [email protected] oppgitt hos kundeservice på telefon :confused:

7. Storg

Storg Medlem

Likes mottatt:
    92
    Bonuspoeng:
    28
  8. Jeg har enda ikke fått svar fra [email protected] - jeg kontaktet avis via hjemmesiden (kontaktformularet) for 2 dager siden og fikk en bekreftelsesmail - men ingen svar derfra heller. Nå sendte jeg til [email protected] - så får vi se om det noen sinne kommer noe svar fra AVIS. Jeg gir meg iallefall ikke før de casher ut poenga :cool: Vurderer å ringe i dag endog...

9. PCR

PCR Senior Medlem

Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    Prova att sänd ett mail till SAS och se hur lång tid det tar innan du får svar, bekräftelsemail till trots ;) Som EBG tog det nästan 2 veckor innan jag fick svar från Customer Relations
    För Avis är [email protected] är den riktiga även enligt deras hemsida.

10. Skjønner ikke hva SAS har med AVIS å gjøre, men whatever floats your boat :p

Nå har jeg iallefall sendt mail til 3 forskjellige epostadresser, så får vi se hvem som svarer først. De var ikke å få tak i på telefon i dag, selv om de hadde åpent til 18.00...

Bamse liker dette
  11. PCR

PCR Senior Medlem

Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    Jag gör bara en jämförelse med kundservicen till ett bolag som både du och jag är välbekanta med ;)

12. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,871
    Bonuspoeng:
    293
    En ting jeg reagerer på med Avis, det er at de stadig sender ut kampanjer som er hjemmehørende på det britiske markedet.
    Er det bare meg eller gjelder det andre og?
    Virker som de ikke har helt kontroll på målrettet markedsføring.

Nanping and thecoldfish like this.
  13. Larata

Larata Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    Samme her. Har meldt meg av disse utallige ganger uten resultat

14. Larsmarius

Larsmarius Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    351
    Bonuspoeng:
    63
    Samme her... lurer på om det kommer etter man har bestilt på avisworld.com ?

15. Aussie74

Aussie74 United Airlines Million Miler

Likes mottatt:
    1,944
    Bonuspoeng:
    93
    Prøv denne Ida :)
    [email protected]

16. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,871
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg meldte meg på mailing i profilen fordi jeg tenkte det kunne være lurt, men nå begynner jeg å angre litt...

Larata liker dette
  17. runarg

runarg Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    754
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har hatt akkurat det samme problemet. Det var i februar i år, og [email protected] sto oppført på nettsidene til Avis som kontaktadresse til Avis. Jeg sendte flere eposter. Ingen svar. Etter noen uker ringte jeg og fikk til slutt snakke med en sjef som bare snakket engelsk. Hun sa "Står den adressen på være nettsider? Det er en gammel adresse som ikke er i bruk". Hun lovet å fjerne den adressen fra alle steder. Så at du fortsatt blir bedt om å bruke den er utrolig!

Riktig epost adresse er [email protected]

18. Tråden er fra 2015, så for å være ærlig husker jeg ikke hva saken handlet om en gang :p Men trasig for AVIS-kunder at det på 2-3 år ikke er fikset riktig mail på nettsiden...

Aussie74 liker dette
  19. Aussie74

Aussie74 United Airlines Million Miler

Likes mottatt:
    1,944
    Bonuspoeng:
    93

Hehe....og jeg som trodde jeg var så observant og kul......FLAUT :oops:

20. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,871
    Bonuspoeng:
    293
    Må føye til dette til føljetongen, en mail som kom i dag:
    upload_2017-7-28_11-54-36.png

Det blir smått komisk når har President status og har vært Avis Preferred i snaut 20 år...

holmen liker dette

Del denne siden