Erfaringer med Best Western

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Ruby, 21. nov 2013.

  1. Rapolo

    Rapolo Senior Medlem

    Innlegg:
    666
    Likes mottatt:
    2,334
    Bonuspoeng:
    93
    Hotell: Best Western Grand Hotel Hong Kong
    Status: Diamant
    Rom booket: Standard Rom
    Oppgradert: Deluxe Rom i toppetasjen, samme størrelse, bare i de øverste etasjene med bedre utsikt.
    Andre fordeler: To flasker med vann per dag fulgte med.
     
  2. euroboms

    euroboms EBG

    Innlegg:
    38
    Likes mottatt:
    78
    Bonuspoeng:
    18
    Hotell: Best Western Yokohama, Japan
    Status: Diamant
    Rom booket: Standard Rom
    Oppgradert: De fortalte at de hadde oppgradert meg, siden jeg er diamant-medlem. Rommet vi opprinnelig hadde booket må ha vært et kott, for det vi fikk var ikke store greiene.
    Andre fordeler: To flasker med vann ved innsjekk.

    De to resepsjonistene sto forresten og småmumlet til hverandre da jeg la frem diamantkortet, og den ene dyttet til den andre da han så det. Så det var tydeligvis ikke så ofte de hadde folk med status på besøk...
     
  3. geddi

    geddi Senior Medlem

    Innlegg:
    1,294
    Likes mottatt:
    3,252
    Bonuspoeng:
    113
    Hotell: Best Western Amaranth, Suvarnabhumi Airport
    Status: Diamant
    Rom booket: Deluxe Rom (billigste)
    Nettside booket: hotels.com
    Oppgradert: Ja, til neste kategori, Premier rom, som lå i en etasje med Premier lounge. Var aldri innom, så heller aldri noen der. Virket veldig tom
    Annet: Fikk en kulepenn i gave.

    Moderne hotell som enten er relativt nytt eller godt vedlikeholdt. Fine rom, ok frokost og greit badebasseng. Ligger på sørsiden av BKK, ca.10 min uten trafikk, ellers ca.20 min. Hotellet har gratis shuttle buss.

    Kort vei til et stort kjøpesenter, Megabagna, hvor man kan shop til you drop og et bra utvalg av restauranter.

    Et greit og rimelig alternativ for overnatting i nærheten av BKK.

    "Utsikt" fra rommet
    BW.jpg

    Gaven
    BW2.jpg
     
  4. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,660
    Likes mottatt:
    32,508
    Bonuspoeng:
    293
    Morsomt. BW har sendt ut en spørreundersøkelse, i eposten fra dem ligger det en hel korrespondanse :).
    Ingenting avslørt, annet enn at BW tester epost avsender. Men litt amatørmessig da.
    Jaja, ble 500 bw pts her og da.
     
  5. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,660
    Likes mottatt:
    32,508
    Bonuspoeng:
    293
    Hotell: Best Western Encinitas
    Min status: BW Diamond på livstid
    Rom booket: Standard
    Oppgradert: Business Executive
    Andre fordeler: Valg mellom goodie bag eller ekstra poeng

    Ved ankomst ble jeg uoppfordret ønsket velkommen som Diamant medlem og fortalt at jeg hadde blitt oppgradert og at mitt ønske om havutsikt hadde blitt etterkommet.
    Fenomenalt god service.
    Med i prisen er en "de luxe continental breakfast", frokosten var ok, men heller ikke mer.
    Rommet og store deler av hotellet har blitt oppgradert siden sist, og det var en veldig fin opplevelse.
    Jeg er nok ikke helt objektiv her, for dette hotellet har vært min favoritt i en årrekke og så mange dollar som jeg har lagt igjen her i årenes løp skulle det bare mangle at jeg ikke ble lagt merke til.
    Jeg har aldri i mine tidligere besøk på noe BW hotell opplevd så til de grader å ha blitt tatt vare på som BW Diamond. Så stor kudos til de ansatte.
    Skal du til San Diego, og ønsker et hotell nær stranden i en typisk Californsk forstad anbefaler jeg dette hotellet varmt.
    Hotellet ligger lett tilgjengelig fra Interstate 5, 20 minutter med bil fra downtown San Diego og Lindberg Field (flyplassen). Det er 5 minutter å gå til stranden samt historic Encinitas downtown og togstasjon med forbindelser til både downtown San Diego og Los Angeles.
     
    eventyrer, Baldrick and Fredrik81 like this.

Del denne siden