Hei, Prøver å legge planer for sommeren for en familie på 4. Vi har to barn på 7 og 2 år. I det siste har jeg tenkt mer og mer på å prøve husbytte / homeexchange. Dette gjorde vi 4-5 ganger om sommeren når jeg vokste opp selv, med stor suksess. Nå har vel dette endra seg drastisk på 20-25 år, fra store feite kataloger i posten, til nettsider, så lurer i den forbindelse på om noen her har erfaringer med nettopp husbytte? Et kjapt google-søk gir masse resultater på forskjellige sider som tilbyr dette. Noen tips? Flyreise med bonuspoeng og husbytte? Kan ikke gjøres mye rimeligere enn det
Jeg har en utleieleilighet i smørøyet i Bergen sentrum jeg leier ut på Airbnb. Har den også på Homeexchange. Foreløpig har jeg gjestet 1 familie og får en ny i påsken. Selv drar jeg til Australia og har fått fikset 2 store flotte hus, begge med svømmebasseng, ett med privat tennisbane etc. Foreløpig virker det veldig bra. Send meg en pm om du ønsker en referral-link. Du får da 100 guestpoints som kan brukes til 1-2 overnattinger. Edit: Referal legges ut her etter pm: https://www.homeexchange.com/?sponsorkey=351-2720204-ffb22ac7