Erfaringer med Corporate kredittkort

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av sam11net, 11. nov 2019.

  1. sam11net

    sam11net Senior Medlem

    Innlegg:
    701
    Likes mottatt:
    394
    Bonuspoeng:
    63
    Noen her som har erfaringer med Corporate kredittkort?

    Dersom en har enmansforetak, er det da mulig med corporate kredittkort?

    Jeg kom nettopp på at jeg har Eurocard Corporate Gold, via min jobb, som jeg aldri bruker.
    Jeg leste meg litt opp på nettsiden deres, og med første øyekast så så det ut til de hadde noen Lounge tilbud for Gold Members, men så forstod jeg det slik at det var kun for privatbrukere.

    Har noen av dere tid og mulighet å dobbelsjekke for meg?


    Ellers, bruder noen av dere corporate kort?
     
  2. mariuso

    mariuso Nytt Medlem

    Innlegg:
    32
    Likes mottatt:
    101
    Bonuspoeng:
    33
    Har et corporate gold som jeg benytter i jobbsammenheng. Det er ingen loungetilgang på dette kortet. Er vel veldig få fordeler med dette kortet, utover at man ikke hefter for kreditten selv, og direkteintegrasjon mot reiseregningsystem.
     
  3. sam11net

    sam11net Senior Medlem

    Innlegg:
    701
    Likes mottatt:
    394
    Bonuspoeng:
    63
    Eurocard ?
     
  4. kiev

    kiev Ex Spært

    Innlegg:
    1,195
    Likes mottatt:
    4,209
    Bonuspoeng:
    113
    Har hatt Eurocard Platinum noen år. Det kom i en imponerende uthulet plexiglasskube med en mengde stæsj og ekstrakort. Det meste unytting og totalt upraktisk, så det er nok her SAS har fått ideen til matkuben sin...
    Dog ingen loungetilgang utover vanlig Priority Pass hvor man betaler det meste selv. Heller ikke noen andre store fordeler.
    Altså ubrukelig, og kortet er nå sagt opp til fordel for trippelløsningen «alle» på forumet bruker: SAS Amex Elite, SAS Master Premium og Amex Centurion Platinum.
    B11606D6-D83C-447E-BE80-C629AC1D23B1.jpeg
     
    sam11net liker dette
  5. mariuso

    mariuso Nytt Medlem

    Innlegg:
    32
    Likes mottatt:
    101
    Bonuspoeng:
    33
    Ja, Eurocard.
     

Del denne siden