Hei, Jeg har akkurat bestilt min første "egen" betalte EK tur i Biz. Jeg har også prøvd å melde barna inn i Emirates Skysurfers, som kan gi gratis inngang i Wadi-Wadi land mm. Jeg har printet, faxet og sendt mail, men EK- Customer service virker som en gjeng med NAV-ansatte... Har dere erfaringer med denne gjengen?
Ja, Min erfaring er at de ikke står på i arbeid. Spesielt i deres eget hjemland, Emiratene. Så du er ikke alene om det inntrykket!
Har egentlig lest mange som har gitt uttrykk for at disse midtøsten selskapene ikke er så bra som de vil gi inntrykk av. Kanskje like greit å holde seg unna?
Jeg og hele min familie er medlem av Ek Skyward programmet og family,har vært i kontakt med kunde service flere ganger uten problemer. Så jeg har bare positivt og si om dem,og Biz klasse er også kjempe bra.Og de få gangene vi har hat et problem så har de ordnet opp. Sist ble vi alle 6 oppgradert til Biz,fikk vel haka slepp alle sammen av dette Og når du er medlem av skyward for du også rabatter på flere steder i Dubai,vi har vært på Atlantis Hotel og det bade landet der er helt fantastik flott,ditt må du reise med dine barn,mye bedre en Wadi wadi..
Samme erfaringer som @jtmath Sist erfart nå i dag. Tok kontakt på emirates support twitter. Fikk svar nesten med en gang.