Erfaringer med First Hotels

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Tjo, 28. aug 2019.

  1. Tjo

    Tjo Ikke lenger helt nytt medlem

    Innlegg:
    67
    Likes mottatt:
    134
    Bonuspoeng:
    33
    Jeg fant ikke noen tråd på denne hotellkjeden/bonusprogrammet, så jeg lager en selv :cool:
    Få hoteller, men de har et par gode fordeler; Man får både EB poeng og FirstCoins som kan brukes på neste opphold (tilsvarende Norwegians Cashpoints), og man har tre års periode så man har bedre tid til å stige i gradene, og beholder dem lenger også.

    Hotell: First Hotel Aalborg
    Status: Silver
    Rom booket: Standard dobbeltrom
    Oppgraderinger: Nei, fikk et helt greit rom i første etasje.
    Annet: Resepsjonisten forsto godt både "femti" (halvtreds) og "frokost" (morgenmad), og det var mer norsk enn dansk å høre fra nabobordene ved frokosten...
    Resepsjonistene var også veldig hjelpsomme med å få en utskrift av noen papirer.

    Hotell: First Hotel Grims Grenka (Oslo)
    Status: Silver
    Rom booket: Standard dobbeltrom
    Oppgraderinger: Nei, men fikk et fint og romslig rom i 2. etasje.
    Annet: Veldig hyggelige resepsjonister, og mange nok til at det ikke ble kø selv om flere gjester kom samtidig. God frokost. Unikt design på rommet - mye speil og glass, og en helt fantastisk anti-sparedusj - nesten som å stå under en foss (bortsett fra temperaturen på vannet) :p
     
  2. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Ser det står gratis rom oppgradering på Black. Men finner ingen info om det gjelder opp en kategori, suite etc. Noen som vet?

    Etter hva jeg vet så har nettopp programmet dems blitt nytt så vet ikke hvordan det er nå men før var det ikke noe særlig. Har ikke telling på hvor mange ganger jeg har klaget på f. eks både First poeng og EB poeng.

    Eneste positive opplevelsen var engang vi fikk Kong Frederik Suiten for kun 1000,- ekstra pr natt midt på sommeren. 14 dager med egen takterrasse midt i sommersesongen kan man ikke klage på.
     
    Tjo liker dette

Del denne siden