Erfaringer med Hyatt og World of Hyatt

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av AndersB, 27. okt 2013.

  1. haakonks

    haakonks Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,327
    Likes mottatt:
    10,162
    Bonuspoeng:
    183
    Grand Hyatt er min favoritt. Bor der et par ganger i året! :)
     
  2. haakonks

    haakonks Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,327
    Likes mottatt:
    10,162
    Bonuspoeng:
    183
    Hotell: Park Hyatt Zürich
    Min status: Diamond
    Rom booket: Park King
    Oppgradert: Ja, Park Suite med DSU
    Andre fordeler: 1000 poeng, Velkomstamenity og drink i baren.

    Dette hotellet er etter min mening ett av de beste Hyatt hotellene i Europa. Booket et vanlig rom en langhelg (3 netter) for Points + Cash, og brukte en DSU upgrade for å oppgradere til suite. Fikk også alle andre Diamond-fordelene som oppgradert Internett, sen check-out full frokost i restauranten, noe som er bra value da dette vanligvis koster nesten 100 CHF for to.

    Har bodd på Park Hyatt Zürich et par ganger de siste årene, service her er utmerket, er virkelig et topp-hotell. Bra sted å bruke en DSU, Park Suite er veldig stor, egen stue, behagelig king bed, og en bad som er nesten like stort som et vanlig hotellrom. Vinflaske og personlig hilsen var selvsagt på rommet, og det ble fylt på flaskevann og frukt hver dag.

    IMG_0204.JPG IMG_0206.JPG
     
    Baldrick and tommy777 like this.
  3. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg hoppet glatt over Hyatt i San Fran, dersom jeg må, er jeg enig med deg, GH er best

    PH i Zürich er ett herlig, men dyrt sted (300 daler + 15 k poeng for cash and Points eller 30k kun poeng for standard rom / 48k for suite. Prisene for å kjøpe rom koster fra 395 - 650CHF

    Verdt pengene? Ja, av og til må man dra'n litt ut og dette hotellet er ett av de 3 beste hotellene Hyatt har. Digger frokosten og restauranten. Rommene og B&O TVer.
     
  4. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Hotell: Park Hyatt Dubai
    Min status: Diamond
    Rom booket: Park Suite
    Oppgradert: Nei
    Andre fordeler: 1000 poeng. Full frokost i restauranten.

    De har installert noen nye, Siemens termostater som er maksa ned til 21 grader, noe som er litt varmt. De påsto at de ikke kunne fikse, men fruen som er hvac ingeniør fant en workaround og vi fikk ned temperaturen

    Minibaren er fortsatt gratis i suiter, frokosten er den beste jeg har spist i UAE.

    Litt småsutrete at jeg to opphold på rad har bedt om rom i bassengfløyen og har havnet langt unna i motsatt fløy, så jeg hadde en liten prat med dem og håper de fikser dette neste gang.

    Fortsatt favoritten i Dubai.
     
    miura liker dette
  5. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Hotell: Grand Hyatt Muscat, Oman
    Min status: Diamond
    Rom booket: Standard King
    Oppgradert: Nei, nedgradert til Standard rom med byutsikt og en knøttliten dobbelseng
    Andre fordeler: 1000 poeng, Velkomstamenity var smeltet, gammel sjokolade.

    Klagde og ble flyttet til en suite som med 3 askebeger som stanka pest.

    Flyttet igjen til en suite med sengen inntil 3 heiser.

    Flyttet igjen til ett city view rom med King som de hadde droppet 15 flasker Chanel #5 i for å fjerne røyklukt.

    Elendig mat, frokosten i Club var OK. Valet gutta var det verste jeg har opplevd. De oppførte seg som noen drittunger som var sendt på rommet uten kveldsmat og uten wifi

    Masse fluer over hele hotellet, ca. 102k da vi spiste ved bassenget, noe jeg ikke fatter siden vi bodde rett nedi gata på Ritz 2 dager før Hyatt og vi så ikke en eneste en

    Flott beliggenhet, men hotellet anbefales ikke.
     
    Last edited: 28. mars 2016
  6. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Hotell: Park Hyatt Hamburg
    Min status: Diamond
    Rom booket: Park Suite (P&C + DSU)
    Oppgradert: Nei
    Andre fordeler: 1000 poeng, full frokost i gourmetrestauranten deres pluss at de har Club

    Helt nyoppusset suite. Minibaren er fullstendig gratis i alle suitene.

    Herlig hotell med kanonservice. Trengte desperat en oppussing som nå er ferdig og er meget vellykket. Best i Hamburg
     
  7. Fredrik

    Fredrik Nytt Medlem

    Innlegg:
    36
    Likes mottatt:
    37
    Bonuspoeng:
    18
    Hotell: Grand Hyatt Macau, Macau SAR
    Min status: Platinum
    Rom booket: Grand Suite King
    Oppgradert: Nej
    Andre fordeler: Nej

    Hotellrummet var ett standardrum på 64 kvadratmeter. Väldigt bra. Enda problemet, och det gäller hela Macau, är om man har problem med nyrika kineser. I hissen i morse stod en kinesiska och räknade sina tusen-dollarsedlar. Hon hade en fem centimeter tjock bunt med sedlar...
     
  8. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Om PH Hamburg: Internet suger big time på hele hotellet. Top speed 200kb... Ellers er ting topp
     
  9. Schlandy

    Schlandy Veteran

    Innlegg:
    1,558
    Likes mottatt:
    4,285
    Bonuspoeng:
    113
    Hotell: Andaz wall street
    Min status: Platinum
    Rom booket: Andaz large king
    Oppgradert: Nej
    Andre fordeler: Fri minibar, foruten alkohol og sen utsjekk.

    Stort rom, rolig beliggenhet.
    400 usd for 2 netter synes jeg er inna for
     
    tommy777 liker dette
  10. haakonks

    haakonks Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,327
    Likes mottatt:
    10,162
    Bonuspoeng:
    183
    Hotell: Grand Hyatt Bali
    Min status: Diamond
    Rom booket: Grand Twin
    Oppgradert: Ja, Club Executive Suite Twin
    Andre fordeler: 1000 poeng, Velkomstamenity, Grand Club.

    Veldig bra hotell så langt. Booket et standard Twin Bed rom til rundt $150 per natt inklusive tax. Ble oppgradert til en Club Executive Suite på rundt 150 kvadrat uten å bruke DSU. Stort hotell med kjempefin beliggenhet. Hotellet har flere svømmebasseng, fin strand og som Diamond får man også tilgang til Grand Club som er utendørs. Synd at jeg bare skal være her i 3 netter... ;)

    IMG_0712.jpg IMG_0719.jpg
     
    Travellingalf and Misterix like this.
  11. haakonks

    haakonks Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,327
    Likes mottatt:
    10,162
    Bonuspoeng:
    183
    Hotell: Grand Hyatt Kuala Lumpur
    Min status: Diamond
    Rom booket: Grand Twin
    Oppgradert: Ja, Club Twin Towers View Twin
    Andre fordeler: 1000 poeng, Grand Club, frokost i restaurant (THIRTY8) eller Grand Club.

    Bra sentralt hotell i Kuala Lumpur. Hotellet ligger rett ved KLCC. Lobbyen i hotellet er i 40. etasje. Som Diamond-meldlem ble jeg eskortert rett ned til Klubben i 37. etasje og sjekket inn der. Hadde bare bestilt laveste kategori med Twin beds (Points & Cash rate), men ble oppgradert til et "Club View Twin" rom med utsikt mot Petronas Towers. Det beste med dette hotellet er klubben. Det er et kjempeutvalg til middag her, og til frokost kan man som Diamond velge om man vil spise i klubben eller i restaurant, hvor de bedre utvalg. Ellers har hotellet også et bra svømmebasseng. Det er ikke første gangen jeg bor her, og hotellet er mitt "go-to" hotell i Kuala Lumpur.
     
  12. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    Hotell: Grand Hyatt Shanghai
    Min status: Platinum
    Rom booket: Deluxe
    Oppgradert: Ja, Grand Club room i 83 Etasje
    Andre fordeler: Fruktskål og daglig påfyll med vann.

    Hotellet ligger lokalisert i Jin Mao Tower, Sentralt plassert i Shanghais finansområde.
    En utrolig i utsikt fra fra rommet i 83 etasje, litt negativt at rommet lå over skylaget flere dager. Grand Club lounge lå i 86 etasje. Godt utvalg av både vestlig og asiatisk frokost. Mellom kl. 17 og 20 var det servering av småretter og Ildvann i Loungen. et urolig flott Hotell med en enda mer utrolig utsikt. Bare store søster i nabobygge kan slå denne.
     
  13. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    Hotell: Grand Hyatt Beijing
    Min status: Platinum
    Rom booket: Club
    Oppgradert: Ja, to roms suite, med tilgang til Grand club loungen. Fikk denne oppgraderingen pga sen ankomst og relativt fult hotell.
    Andre fordeler: Fruktskål og daglig påfyll med vann. Hotellet har også et utrolig flott og stort svømmebasseng i kjelleren.

    Hotellet ligger sentralt plassert i Beijing på Oriental Plaza ca 1 km fra Den forbudte by og Den himmelske freds plass.

    [​IMG]
    ikke mitt bilde. Liker ikke å ta bilde av folk som bader.
     
    Travellingalf liker dette
  14. gregas85

    gregas85 Senior Medlem

    Innlegg:
    554
    Likes mottatt:
    462
    Bonuspoeng:
    63
    Hotell: Grand Hyatt Goa (India)
    Min status: Diamond
    Rom booket: Bay View King
    Oppgradert: Nei, neste kategori var suite og var fullbooket
    Andre fordeler: 15 % rabatt på all mat og drikke på hotellet. Fikk lov å ha late check-out (16:00).

    Fantastisk hotell for de som skal til Goa i India. Man får ingen anerkjennelse for å være verken Diamond eller Platinum Hyatt holder men hotellet leverer. Bodde her 3 netter.
     
  15. haakonks

    haakonks Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,327
    Likes mottatt:
    10,162
    Bonuspoeng:
    183
    Hotell: Andaz West Hollywood
    Min status: Diamond
    Rom booket: Grand Twin
    Oppgradert: Ja, View Deluxe King
    Andre fordeler: 1000 poeng, full frokost i restaurant, gratis vin under happy hour.

    Hadde booket to helt standard king bed rooms. Begge ble oppgradert til view deluxe king. Rommene var høyt i 11. egt i hotellet og har panoramautsikt over deler av Los Angeles. Diamond får her full frokost i restaurant, og hotellet har "happy hour" mellom 6 og 7 på kvelden med gratis vin. Hotellet har også en rooftop bar med svømmebasseng.

    IMG_0561.jpg IMG_0560.jpg
    IMG_0559.jpg
     
    Baldrick, tommy777 and Stuttfeiten like this.
  16. haakonks

    haakonks Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,327
    Likes mottatt:
    10,162
    Bonuspoeng:
    183
    Hotell: Hyatt Regency Monterey Hotel and Spa on Del Monte Golf Course
    Min status: Diamond
    Rom booket: Standard King
    Oppgradert: Ja, Golf View Balcony King
    Andre fordeler: 1000 poeng, full frokost i restaurant, to gratis "premium kaffe", ingen resort fee

    Dette er et greit hotell hvis du er på vei oppover kysten, eller er glad i golf. Begynner å føle at ting trenger en liten runde med oppussing her. Dette Regency hotellet har kun Regency Club i høysesongen, så nå om vinteren for Diamond frokost i hotellet restaurant, noe som er en god deal.

    Hadde booket to rom med standard king bed. Begge ble oppgradert til "Golf View" med en balkong utenfor. Helt greit hotell hvis man er på vei forbi, eller skal på jobb en dag eller to i Monterey. Ønsker man noe ekstra så er det andre veldig bra hoteller i nærheten.

    IMG_0567.jpg
    IMG_0568.jpg IMG_0570.jpg
     
    Baldrick liker dette
  17. haakonks

    haakonks Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,327
    Likes mottatt:
    10,162
    Bonuspoeng:
    183
    Hotell: Hyatt Regency San Francisco
    Min status: Diamond
    Rom booket: Standard King
    Oppgradert: Ja, View King
    Andre fordeler: 1000 poeng, Regency Club

    Dette hotellet er nettopp ferdig med en stor oppussing av alle rom, og Regency Club hadde nettopp åpnet noen uker før vi kom hit. Vanligvis har jeg andre preferanser når det gjelder hotell i San Francisco, men siden alt var nyoppusset så ville jeg gi HR en sjanse.

    Rommene var ganske store sammenlignet med andre hoteller i San Francisco. Begge rommene jeg hadde bestilt be oppgradert til "View" rom, det vil si utsikt med balkong mot San Francisco Bay.

    Hotellet har også en fin Regency Club med 360 grader utsikt over San Francisco. Utvalget her er ganske likt hva man finner på Gand Hyatt San Francisco, og for så vidt andre amerikanske Hyatt hoteller med klubb. Utvalget om kvelden var kanskje litt bedre her. Etter oppussingen er dette definitivt et hotell jeg kan komme tilbake til, hvis raten er billigere enn på Grand Hyatt San Francisco.

    IMG_0577.jpg IMG_0578.jpg
    IMG_0590.jpg
     
    Baldrick liker dette
  18. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Blah. Det er det jeg har å si om det hotellet. Du har jo Highlands Inn i Hyatt kjeden rett nedi gata som du sier, mye mer attraktivt
     
  19. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Hotell: Andaz Amsterdam
    Min status: Diamond
    Rom booket: Standard
    Oppgradert: Ja, fikk ett hjørnerom, eneste med balkong på hele hotellet. Toppetasje
    Andre fordeler: 1000 poeng, full frokost, fin ankomstgave sto også klar.

    Helt klart favoritten i Amsterdam, men dyrt
     
    Misterix liker dette
  20. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Hotell: Andaz Wall Street NYC
    Min status: Diamond
    Rom booket: Standard
    Oppgradert: Nei
    Andre fordeler: 1000 poeng, full frokost, men avreise var for tidlig.

    De oppgraderer ikke lengre. Overhodet. Billig og skulle tidlig til JFK, ellers ikke stedet å bo på
     

Del denne siden