Erfaringer med LH First - 380

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av FFlyer, 06. sept 2015.

  1. T.Hammer

    T.Hammer Nytt Medlem

    Innlegg:
    3
    Likes mottatt:
    2
    Bonuspoeng:
    3
    Jeg var med LH til HND sidste år og skulle videre med TG.
    LH benytter NH's "ANA Suite Lounge" (og det gør TG også).
    Det er en fin lounge. Ikke så "hyggelig" som vi siger i Danmark, men veldig praktisk.
    Udsigt til tarmac og stand pladser.
    Virkelig god service og masser af bobler. God kvalitet mad og drikkevarer. Jeg vil personligt vurdere den under LH's First Class Terminal i FRA, men over TG's First Class Lounge i BKK.

    Jeg ville linke til min dropbox, men det er ikke tilladt før end jeg har 10 poster her.
    Her er et par af billederne.

    IMG_2043.JPG IMG_2045.JPG IMG_2048.JPG IMG_2049.JPG IMG_2051.JPG IMG_2052.JPG IMG_2053.JPG IMG_2057.JPG IMG_2059.JPG IMG_2080.JPG
     
    Travellingalf and RoadKing like this.
  2. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    ANA Suite Lounge på HND er helt OK! Bedre enn de fleste lounger rundt om, men langt under LH First Lounge/Terminal hva angår mat etc. Men ingen problem å slå i hjel noen timer der :)
     
  3. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    De nye setene på ANA gjør det vanskelig å se ut av vinduet. På LH har du 4 vinduer til disp, og på ANA er du heldig hvis du klarer å se ut av 1 på vindusraden.

    Maten jeg fikk på ANA var sannelig ikke mye å rope hurra for. Med mindre du er veldig glad i Japansk mat da. Men jeg hadde nok helt klart gått for LH hvis det var mulig å få til.

    Når det gjelder på bakken i FRA er LH ubestridt i forhold til ANA.

    I Frankfurt er alle First-loungene like innholdsmessig. Samme interiør og innhold på buffet/meny/bar. Terminalen blir du kjørt ut til flyet som jo er stas. Men det gjør du også fra First Loungen i terminal B, med mindre flyet ditt går fra B, og det er det heller få LH flighter som gjør. De fleste til Oslo går fra A. På min siste reise ble jeg værende i B loungen. Så ingen grunn til å ta turen ut i regnværet og traske over til Terminalen. Et annet forhold er at det sjeldent er mye folk i B loungen. Var max 4 personer i tillegg til meg da jeg var der. Terminalen er det mye mer folk i. Og jo mindre folk, jo bedre service.

    God fornøyelse, og kos deg glugg!
     
    RoadKing liker dette
  4. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,660
    Likes mottatt:
    32,508
    Bonuspoeng:
    293
    Supert. Mange takk :)
     
    T.Hammer liker dette

Del denne siden