Erfaringer med MSC cruises

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Travv, 21. okt 2019.

  1. Travv

    Travv Medlem

    Innlegg:
    149
    Likes mottatt:
    131
    Bonuspoeng:
    43
    Heisann

    Statusmatchet til MSC Diamond nivå da jeg vurderer å hoppe på en tur med de snart. Har noen noen erfaringer å dele med MSC og evt med diamond status?
     
  2. vegasbaby

    vegasbaby Aktivt Medlem

    Innlegg:
    273
    Likes mottatt:
    283
    Bonuspoeng:
    63
    Ja, vi reiste med MSC i fjor. Hadde også fått toppstatus gjennom match (MSC black?). Absolutt ingen ekstra perks, bortsett fra et skip i sjokolade som ble levert på rommet siste dagen.

    MSC var greit nok, men bare fordi vi reiste i Yacht Club. Jeg ville ikke under noen omstendighet reist i annen klasse enn dette med MSC, sykt mye folk ombord og skikkelig budsjett-følelse. I Yacht Club får du eget område og egen restaurant, pluss får følgetjeneste av og på skipet. Mitt sammenligningsgrunnlag er Norwegian, Celebrity og RCCL. MSC er dårligere enn disse, men Yacht Club trakk litt opp. Foretrekker Celebrity, men har du barn er kanskje Norwegian eller RCCL bedre.
     
  3. Staralliance

    Staralliance Medlem

    Innlegg:
    212
    Likes mottatt:
    425
    Bonuspoeng:
    63
    Har reist med MSC tre ganger, alle i Yacht club. Jeg er helt enig med siste "innlegger", om du skal reise med MSC bør kun Yacht club vurderes. Yacht club var bra med egen restaurant, butler service og prioritert inn-/utsjekk etc. Godt med plass i fellesarealene. Har resit to ganger i Middelhavet og en gang i Karibien. Likte helt klart Middelhavet best da man kom til interessante steder, og ikke en strand med T-skjorteselgere i Karibien.
     
  4. Travv

    Travv Medlem

    Innlegg:
    149
    Likes mottatt:
    131
    Bonuspoeng:
    43
    Alright, takk for svar!
     

Del denne siden