Erfaringer og tilbud, The Leading Hotels of the World (LHW)

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Henning, 26. febr 2014.

  1. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    LHW Leaders Club har opp til 50% rabatt. Link her.

     
  2. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Merk at du må være Leaders Club medlem, noe som koster 150 dollar i året.
     
  3. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
  4. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Hotell: Thanda Private Game Reserve
    Min status: Leaders Club
    Rom booket: Villa
    Oppgradert: Nei, de har kun 5 villaer, så det var ikke mulig, var også all inclusive.
    Andre fordeler: Masse amenities som gave, inkl Champagne og en håndlaget Zulugreie som kosta 80 daler på taxfree på flyplassen. Daglig oppfylling av diverse
     
  5. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Hotell: Victoria Falls Hotel
    Min status: Leaders Club
    Rom booket: Billigst
    Oppgradert: Ja, til Stable Deluxe, helt nye rom
    Andre fordeler: Gratis frokost, flott velkomstgave, lokale greier.
     
  6. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Hotell: Hotel Continental, Oslo
    Min status: Leaders Club
    Rom booket: Billigst (1799)
    Oppgradert: Ja, til nyoppusset Deluxe rom, meget stort med egen sittegruppe og separat bad dusj
    Andre fordeler: Gratis frokost, som koster 239 per person. Internet og Madeleines, frukt og ett flott Molton Brown gavesett.

    Beste hotellet i byen, slår sokkene av The Thief (som juger at de er de eneste med 24 timers romservice. Det har de hatt her i 100+ år...)
     
  7. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Er det noen andre krav til Leaders club utenom å betale 150 dollar i året?
     
  8. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Nei. De har også ett høyere nivå, Unlimited, men det koster 1200 (!!!!!) daler i året. Dersom jeg hadde planlagt å bo mye, hadde det nok lønt seg siden det inkluderer 3 Leaders Club medlemskap, gratis flyplasstransfer i en del byer, gratis inngang til over 600 lounger verden rundt, samt garantert oppgradering ved bestilling og at du kun trenger 4 stays for en gratis natt

    Benefits

    • Complimentary gift memberships for your family – up to three complimentary Leaders Club memberships to share with your family
    • A PriorityPass™ card which provides access to over 600 VIP airport lounges in over 100 countries
    • Access to one-of-a-kind specially-created experiences
    • Guaranteed 4:00 PM late check-out
    • Complimentary airport transfers
      • Valid at only the following ten cities***: Barcelona, Berlin, London, Milan, Munich, New York, Paris, Rome, Vienna and Zurich
      • Airport transfer reservations must be made via phone 1-800-223-6800 at least 48 hours in advance
      • Member must have a reservation with a Leading Hotel listed within city limits of our 10 destinations
      • Hotel reservation must be booked via LHW
      • Airport pick-ups only
      • No additional stops
      • Maximum of three passengers
      • Airport pick-up date must be same as arrival date at hotel


    • Mer her http://www.lhw.com/leaders-club/membership
     
    Cecilie, Fnate and Henning like this.
  9. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Hoi, det der var litt spennende. Ikke unlimited kanskje (da man besøke dem MYE), men Leaders Club til USD150.

    Takk for at du deler.
     
    tommy777 liker dette
  10. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Kikket i dag på Continental sin webside, og oppgraderingen jeg fikk var trippel til 35 m2 rett under suite
     
    Jørgen liker dette
  11. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    906
    Likes mottatt:
    295
    Bonuspoeng:
    63
    Har Leaders Club blitt jevnt over bedre på oppgraderinger? Brukte de en del før, men da var det gratis, og fordelene var så som så. Frokosten som er gratis er vel egentlig continental, men pleier en få full pakke utenfor USA?
     
  12. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Dette var ganske spennede ja. Ser de har hoteller så og si alle plasser jeg reiser til/har lyst til å reise til. Må en tur i tenkeboksen :)
     
  13. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg har som sagt veldig begrenset erfaring med mine 3 opphold siden jeg ble medlem tidlig i mars. Mine 3 opphold var langt over forventet.

    På Continental fikk jeg som sagt et 35m2 rom som var det nærmeste man kommer suite. Jeg bestilte standardrom, så ble oppgradert 3 kategorier. Jeg bestilte også en rate som ikke inkluderte frokost og fikk full frokost for 2. Velkomstamenity ser du på bilde her: http://bonusfeber.no/hotel-continental-oslo/

    Det alene var verdt medlemskapet spør du meg (to frokoster er jo nesten 500 spenn, rate med frokost var vesentlig dyrere)

    Jeg føler ihvertfall at LHW har gjort ett meget godt førsteinntrykk og jeg har 7 bookinger coming up med dem de neste 4 mnd
     
    Last edited: 08. april 2014
    jefi99 liker dette
  14. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    En annen ting er at det kun skal 5 stay til før du har en gratisnatt. (hvert 5. stay gir gratis natt) Denne gratisnatten har ingen begrensninger, ingen kategorier etc. Det vil si at du etter 15 stay kan ta ut 3 netter på ett game reserve eller i Maldivene som koster 1500 daler per natt! Bedre verdi finner du ikke noen andre steder.

    Klart, det er dyrere hoteller, men langt fra alle er grisedyre. De har også masse private salg og gode deals som kommer fortløpende.

    Ett par liten skrift ting:

    "In order for a free night to be earned, you must consume stays in at least two Leading properties." Så du kan ikke kun bo på en eiendom hele tiden

    "Earn one complimentary night at any Leading Hotels for every four or five stays completed before your anniversary date." Litt uklart her, men slik jeg leser det, nullstilles opptjente stays på datoen da medlemskapet fornyes. Tror ikke gratisnetter expires.
     
    Henning liker dette
  15. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Ett eksempel på non frokost rate og frokost rate i Stockholm, Grand Hotel. Du sparer en god del her

    Save 15 % - room only

    Read More.
    Guarantee / Deposit Policy
    A non-refundable deposit of 2,125.00 SEK is charged at the time of booking.
    From 2,125.00 SEK/ night
    SELECT RATE
    Nightly Rate
    Save 15% - breakfast included
    Read More.
    Guarantee / Deposit Policy
    From 2,380.00 SEK/ night
     
  16. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
  17. Ragna Rekkverk

    Ragna Rekkverk Aktivt Medlem

    Innlegg:
    354
    Likes mottatt:
    882
    Bonuspoeng:
    93
    Første innlegg her, men har lengre erfaring som medlem av Leaders Club. Den gratis frokosten er verdt en del hundrelapper hver gang, og jeg har alltid blitt oppgradert. Pleier å bruke LHW hver gang vi er ute og reiser (enten jeg på mine jenteturer, eller når vi reiser som en familie) og jeg setter pris på både gratis Internett, gavene (som langt overgår andre welcome amenities) samt bonusovernattingen. Den tar jeg alltid ut på et dyrt og fancy hotell i kategorien "her hadde jeg jammen meg ikke betalt selv". Forrige gang fikk vi en fantastisk suite på D'Angleterre i København. Vi betalte null, men pris på nettsiden deres var 7-8000. Anbefales på det varmeste!
    Den flotteste oppgraderingen på en ordinær bestilling var suiten vi fikk på Langham Place i New York med verdens kjekkeste utsikt til både fyrverkeri og lysshow 4. Juli.
     
    jefi99, SASDC8, Henning and 4 others like this.
  18. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Velkommen til Bonusfeber, Ragna!

    Godt å få bekreftet at mine erfaringer stemmer veldig bra med hva du opplever.
     
    Ragna Rekkverk liker dette
  19. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Velkommen til @Ragna Rekkverk!

    Denne tråden har vært en eye opener. LHW må testes :)
     
  20. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Tilbudet er tilbake!

     

Del denne siden