https://www.momondo.no/flight-search/CDG-WLG/2019-02-22/2019-03-03?sort=price_a Midt i Vinterferien i Bergen. Går også an å få den en uke etter, jeg bestite dessverre fort før jeg fant denne med datoene 27. feb til 8. mars.
Veldig lang tur i Eco ja...hvis det er riktig bookingklasse kan det kanskje bli noe poeng av det dog.
Hvilken bookingklasse er dette? Lurer nesten på om det er en eller annen fuel-dump sak som slår inn siden det ikke finnes UA-fares på denne ruta... Kan heller ikke matrix-es.. Og ikke mulig på mange datoer ser det ut til..
Jepp. Prinsippet er enkelt, når du booker en billett så betaler du en brutal mengde med drivstoffavgifter. Det er spesifisert i billett-reglene hva man skal betale og hvordan dette kombineres om man kjøper tur/retur på en viss måte eller "open-jaw" "circle trip" etc. Noen ganger, så dunker disse hverandre i hodet og man får ut en billett uten fuel-tillegg. Jeg gjetter på at her er det en reise som er CDG-SFO og en som er SFO-WEL og disse to står hverandre i hodet slik at fuel-tillegget faller ut.