"Et par dager til din reise"-mail

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av vaast, 15. okt 2015.

  1. vaast

    vaast Medlem

    Innlegg:
    107
    Likes mottatt:
    38
    Bonuspoeng:
    28
    Hei,

    Jeg skal overraske fruen med en ferietur, men forrige gang jeg forsøke spolerte SAS med å sende ut en "Et par dager til din reise"-mail med værinformasjon, hotell- og leiebiltilbud et par dager før... Siden hun er under 26 nytes herlige priser på ungdomsbillett, men det gjør jo at jeg MÅ være innlogget på hennes EuroBonus-profil når jeg bestiller billettene hos SAS. Når jeg bestilte billettene nå nettopp la jeg inn min e-postadresse slik at jeg fikk ordrebekreftelsen.

    Er det jeg som er så heldig å få "Et par dager til din reise"-mailen om den skulle komme, eller får hun den selv siden reisen er knyttet opp mot hennes EuroBonus-profil? Kan jeg eventuelt stoppe den på noe måte..? Selv har jeg ikke fått den siden før sommeren, men det er typisk at den kommer når alt skal være hemmelig....
     
  2. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Du kan vel stoppe alle mail men da får du heller ikke tilbud..
    Jeg synes disse mailene er svært tilfeldige og ganske dårlig targeted.
    Jeg flyr sikkert 50 ganger i året til Kristiansand. Faktisk hver eneste fredag. Det antyder at jeg ikke trenger reklame for hotell, leiebil eller annet. Kun en reise hjem :)
     
  3. Adrian E

    Adrian E Turbulensjeger

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    3,166
    Bonuspoeng:
    113
    Skal være mulig å bestille SAS ungdomsbillet gjennom wideroe.no, ingen EuroBonus-nummer og alt til e-posten du selv velger.
     
  4. teiker

    teiker Medlem

    Innlegg:
    61
    Likes mottatt:
    26
    Bonuspoeng:
    18
    Mottar aldri en slik epost jeg. :/
     
  5. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg endret epost adresse hos SAS og fikk da alt av mail fra dem igjen.
     

Del denne siden