Fusjonsprosessen forsinkes: https://onemileatatime.com/korean-air-asiana-merger-delayed/ Blir kanskje et par år til med mulig bruk av Eurobonus på Asiana, da. Så fremt flytrafikken kommer igang igjen, selvfølgelig...
Hvis jeg ikke har lest feil, så er vel Korean Air del-eid av Delta med ca 10% eller noe, så er nok veldig liten sjanse for at det blir Star Alliance..
Tror alt er i spill. Som jeg forstår det er det staten som stiller kapital en for formålet og uten å ha lest meg opp så antar jeg dermed det kan bli en kraftig utvanning for dagens aksjonærer. Time will show.
Det er 99% sikkert at det nye "Korean Air" forblir i SkyTeam. Edit: Korean Air er også en av "founding members" av SkyTeam.
Toillkaill! Det går Lufthansa fra Frankfurt til ICN også (selv om det er vanskelig å booke biz veldig lang tid i forveien)
Toillkaill du liksom! Det må då vere mykje betre å fly OSL-VIE/CDG/LHR/AMS-TPE-ICN, OSL-FRA/LHR/AMS-BKK-ICN eller OSL-FRA/LHR-TYO-ICN enn "berre" OSL-FRA-ICN? Då mister jo du ein flytur Spøk til side: Ungane må vel få vere med, so då er vel kanskje ditt alternativ hakket betre.
Hadde med 11-åringen i 2018 FRA-ICN-BKK-SIN. Utfordring å nyte lounger, navigere på flyplasser og diverse når avkommet må holdes under oppsikt, så mer praktisk med færrest mulig stopp om man reiser med barn selv om det er det kjedelige valget
Fusjonen gjennomføres ikke operasjonelt før i 2024, selv om de etter planen skal overta eierskapet i 2022 så det kan uansett være noen år til...