Veien til Afrika blir litt kortere til sommeren da Ethiopian slynger Arlanda ruten innom Oslo http://www.aftenposten.no/okonomi/Afrikas-storste-flyselskap-apner-direkterute-til-Oslo-7808635.html
Morro. Ethiopian Dreamliner i Biz er skikkelig fint, flyplassen og loungen(e) i Addis Ababa er derimot noe for seg selv
Hva er dette da? Asylsøker-ekspressen? (de kan vel kanskje kalles "turister") ARN-ruten går vel utvilsomt bra allerede da skjønner jeg ... PS: Slapp av, det er ikke alvorlig ment, så ikke bli sinna og ikke kall meg rasist.
Hyggelige nyheter. Star Alliance er de jo også medlemmer av. Og alkohol serverer de også. Så da kan det jo ikke være helt galt vel....
Fantastisk artig for OSL! Porteføljen av IC-destinasjoner vokser sakte, men sikkert. Synd de kommer rett etter jeg har bestemt meg for å kaste *A på båten.
Nye moten i bonusfeber-verden vil nå bli å troppe opp med kasjmir-stol rundt halsen og kamel som "pet in cabin". Det kan bli trangt i loungen etterhvert da.
Hadde jo vært kult om det ble enighet om 5th freedom rights der da. Sånne kuriøse ruter er jo litt artig. AMS-LGW med Garuda 777, MAN-MUC med Singapore 777, og... ARN-OSL med 787/767
Joda, ARN-VIE ligger ute til salgs. De har rettigheter innen EU, men siden Norge er EØS, er det annerledes.
Hei! Skal til ADD en uke i slutten av november. Flyr Turkish på Biz med CT, så har tilgang til lounge i ADD. Noe spes jeg bør vite om?
Skal til ADD i feb - Biz med Air Etiopian på vei ned. Lufthansa via Frankfurt på vei hjem. Tar også gjerne imot tips om ADD lounge/annet nyttig. CT ticket her også. 90K er billig i biz for 2