Hadde ikke det vært moro? Vel, troverdige rykter skal visst ha det til at det kan skje ganske snart... http://onemileatatime.boardingarea....ime&utm_campaign=SNAP+from+One+Mile+at+a+Time
Jeg tror det er langt i fra sikkert at Etihad blir tatt opp i Star, men hvis de gjør det, og de åpner rute til OSL, så må jeg nok seriøst revurdere alliansetilknytning. Dog blir det i tilfelle en meget underlig konstellasjon for Etihad Group med Etihad i Star, Alitalia i SkyTeam og Air Berlin i Oneworld.
Man skal ikke legge alle egg i en kurv? Så lager Ethiad et kanonbra bonusprogram for alle sine selskap og vips, man kan scoope inn poeng via alle tre allianser, men kun hos Ethiad. Om ikke det er en vinneroppskrift vet ikke jeg ...
Beklager. Jeg formulerte meg dårlig. Jeg mente selvfølgelig å reise Ethiad Apartments med Star Alliance-poeng.
For en som har 40+ duckies på badet og 3 OBOS turer under beltet, samt enda fler i vanlig F, trenger de ikke å bekymre seg i Frankfurt. Etihad F er det mest oppskrytte F produktet som finnes