Eurobonus 3.0

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av flyhigh, 13. aug 2016.

  1. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,595
    Likes mottatt:
    32,414
    Bonuspoeng:
    293
    Ettersom det enda ikke er rullet ut, så vil jeg forvente at et naturlig skifte er 1/1.
     
  2. Guden

    Guden EB Diamond

    Innlegg:
    273
    Likes mottatt:
    522
    Bonuspoeng:
    93
    Ja dette drøyer...Greit at sommeren har vært lang med mye flott vær, men høsten er jo her. Så blir nok ikke før på nyåret at vi får se endringer....om ikke finværet fortsetter til neste høst
     
    Last edited: 02. okt 2016
  3. Jan Fredrik

    Jan Fredrik Veteran

    Innlegg:
    1,800
    Likes mottatt:
    1,690
    Bonuspoeng:
    113
    Klovnete hele opplegget.

    Spesielt det at de først sa at det skulle være rollover for EBD, og plutselig trakk det tilbake.

    35.000 statuspoeng forsvant ut i intet for min del, og dermed er det ikke sikkert at jeg rekvalifiserer likevel. Hadde jeg visst at det skulle bli utsatt til min nye periode kunne jeg ha flyttet en langreise og et par korte, og dermed fått de 35k inn på den nye perioden. Men når jeg bestilte trodde jeg det (pga. rollover) ville være likegyldig.

    Merker jeg blir irritert av alt frem og tilbake, og de stille utsettelsene.
     
    travellers4fun liker dette
  4. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Forstår din frustrasjon, men min påstand er at å ha EBG og EBD annen hvert år er det optimale, om du da ikke har poeng som går ut på dato. Du har ennå Grace perioden din så da kan du gi bort gullkort da. Da er eneste forskjellen noe drikke i go, gratis Amex, gave du kan ende opp med å betale fortolling på og litt billigere reise på best tilgjengelig som nesten ingen her bruker. Da har du en periode på Max 9mnd med EBG og 15mnd+ som EBD.
     
  5. rkvalvaa

    rkvalvaa Aktivt Medlem

    Innlegg:
    438
    Likes mottatt:
    665
    Bonuspoeng:
    93
    Ja, dette blir for dumt, venter blant annet på ny familiekonto løsning med overføring av grunnpoeng som ble lovet på samlingene i vår. Bladde nettopp igjennom siste utgave av Scandinavian Traveler som kom ut i går, og der var ingenting nytt om EB nevnt i det hele tatt. "Ask Eivind" handlet om SAS Credits og Wifi. Virker som de har veldig fokus på dette og travel pass om dagen, ble faktisk oppringt fra SAS forrige uke med "pushing" av credits og travel pass... Eurobonus ble svært lite omtalt i denne utgaven, annet enn en side med produkter fra EB shoppen og en linje om at man med status får mer bagasje, så var det lite annet. Kan jo håpe at de legger opp til storlansering og at det derfor er stille før stormen, men tviler på at vi ser noe nytt implementert før 1.1.2017, tidligst.
     
    Shyneno liker dette
  6. RVC

    RVC Nytt Medlem

    Innlegg:
    27
    Likes mottatt:
    20
    Bonuspoeng:
    3
    Nye artikler i "Goodie bag" er lagt ut med gyldighet til 31.12.2016.
    Det gir vel en pekepinn på når loyalty 3.0 implementeres.
     
    KatManDu liker dette
  7. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,336
    Likes mottatt:
    19,545
    Bonuspoeng:
    293
    Ser ikke helt argumentasjon for dette.
    Min påstand er at det er best å ha EBP hvert år.. :)
     
  8. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,336
    Likes mottatt:
    19,545
    Bonuspoeng:
    293
    Noe spennede?
     
  9. Anton80

    Anton80 Senior Medlem

    Innlegg:
    712
    Likes mottatt:
    514
    Bonuspoeng:
    93
    Typisk... Gikk for den håpløse? veska/handle nett eller hva man skal kalle det...

    Og ja. Rimelig sikker på at nyttår blir datoen for 3.0 :D
     
  10. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Poenget mitt var at skal man betal gildet selv så er annethvert år best. Er man rask det året man skal være gull så går man med gullkort kun i noen måneder. Men forstår du prøver å være morsom are. Jeg ville ikke tatt EBP status om jeg fikk betalt for det (mitt forsøk) :p
     
    Are liker dette
  11. bonusfrelst

    bonusfrelst Nytt Medlem

    Innlegg:
    12
    Likes mottatt:
    6
    Bonuspoeng:
    3
    Noen som vet hva som blir realitet i eurobonus 3.0? Blir man gullmedlem livet ut ved gullkort 10 år på rad? Kan man fryse medlemskapet? Når får man vite dette?
     
  12. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    @bonusfrelst
    Ref SAS sine sider:

    • Høsten 2016 innfører EuroBonus en ny funksjon i programmet for å vise takknemlighet til sine mest lojale medlemmer. Alle Gull- og Diamantmedlemmer, som i dag og framover, har hatt et sammenhengende Gull- eller Diamantmedlemskap i minst 10 år, vil bli tilbudt et livslangt Gullmedlemskap. Medlemmer som har oppnådd 10 sammenhengende år, fra januar 2016 og framover, vil kvalifisere. Gullmedlemskap som har blitt gitt bort av et Diamantmedlem, kvalifiserer ikke. Det kommer flere detaljer etter sommeren. Medlemmer som kvalifiserer, vil bli kontaktet personlig.
     
    travellers4fun liker dette
  13. travellers4fun

    travellers4fun SK EBG/NCC Plat/HH Gold/Sixt Plat/Hertz PC

    Innlegg:
    83
    Likes mottatt:
    58
    Bonuspoeng:
    18
    Kilde:https://www.sas.no/eurobonus/om-eurobonus/medlemsnivaer/gull/
    (Under fanen 'Gullfordeler')
     
    Misterix liker dette
  14. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,336
    Likes mottatt:
    19,545
    Bonuspoeng:
    293
    Det har stått der overraskende lenge uten at noen egentlig har tatt tak i det.

    Jeg lurer på om det er gyldig om 10 år.....
     
  15. ostgei

    ostgei GonnaFlyNow, EBD

    Innlegg:
    13
    Likes mottatt:
    31
    Bonuspoeng:
    13
  16. Schlandy

    Schlandy Veteran

    Innlegg:
    1,547
    Likes mottatt:
    4,226
    Bonuspoeng:
    113
    jeg skvetter til hver gang jeg ser det er en ny post i denne tråd, i håp om at det endelig skal være noe nytt omkring lansering......
     
    Shyneno, Petter B-C, Are and 8 others like this.
  17. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,336
    Likes mottatt:
    19,545
    Bonuspoeng:
    293
    Riktig. Burde vært sperre for å poste her :D
     
  18. travellers4fun

    travellers4fun SK EBG/NCC Plat/HH Gold/Sixt Plat/Hertz PC

    Innlegg:
    83
    Likes mottatt:
    58
    Bonuspoeng:
    18
    Prinsippet er jo at det høyere nivå implisitt drar fordel av alle godene på samtlige nivåer under. Jeg ser at dette kanhende burde poengteres eksplisitt, men det er jo allikevel det som gjelder.
     
    Shyneno liker dette
  19. RVC

    RVC Nytt Medlem

    Innlegg:
    27
    Likes mottatt:
    20
    Bonuspoeng:
    3
    I løpet av 2017 heter det nå.

    I løpet av 2017 innfører EuroBonus en ny funksjon i programmet for å vise takknemlighet til sine mest lojale medlemmer. Alle Gull- og Diamantmedlemmer, som i dag og framover, har hatt et sammenhengende Gull- eller Diamantmedlemskap i minst 10 år, vil bli tilbudt et livslangt Gullmedlemskap. Gullmedlemskap som har blitt gitt bort av et Diamantmedlem, kvalifiserer ikke. Det kommer flere detaljer etter lansering. Medlemmer som kvalifiserer, vil bli kontaktet personlig.
     
  20. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,116
    Likes mottatt:
    7,638
    Bonuspoeng:
    183

Del denne siden