Mulig jeg uttrykte meg litt upresist her.
Poenget mitt var at for en person som ikke reiser nok til å bli Diamant, er det etter mitt skjønn ikke verdt det å fly for kun å oppnå Diamant. Er man noen tusen poeng eller et par turer unna, be my guest, da får man noe igjen. Ligger man og vaker på 50-60 000 poeng eller 50-60 flighter er det etter min mening null value å fly ekstra for å få Diamant.
Jeg er ellers godt kjent med fordelene EBD gir, jeg har også 100% uttelling på CU, utrolig nok Ellers må jeg si at vurderingene dine er "noe" høye Men hver sin smak selvsagt. Jeg blir ikke diamant for å få en colaboks her og der, det gjør ikke reisen min noe lettere. Min verdi (som selvsagt ikke trenger å være noen andre sin verdi) er hvorvidt det gjør det lettere for meg å reise 120+ legs i året, i alle verdens himmelretninger.
Dette har jeg skrevet mange ganger på forumet, men personlig kunne jeg tenkt meg mer konkrete ting fra SAS. Upgrade vouchers, bedre lounger, bedre mat, mer poeng eller lignende tiltak. Da blir det en reel forskjell for min del
Last edited: 02. des 2016