Eurobonus 3.0

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av flyhigh, 13. aug 2016.

1. Ingemar

Ingemar EBG

Likes mottatt:
    14
    Bonuspoeng:
    3
    Tenkte å sende et undrende svar på fjorårets julehilsen fra Hr. Roald.
    Tviler på det når ham, eller er vits i, men det er jo fint å lette seg nå før jula...
    Innafor?

Dear Eivind.

Last year's seasons greetings were happy reading with all the promises made. A year ago, you wrote: "We will also make it easier for you to maintain your tier level. For example, you will be able to use your family members' Basic points towards your own tier level status and it will be easier to achieve "Lifetime Gold” status."

What happened? Did your programmers run into unforeseen problems? Was it just an empty promise to keep us loyal throughout 2016? Was it a concious decision to not specifically promise implementation in 2016, so no one could rightfully call this a lie?

Confused EB member

NoLimit, dkvt, holmen and 2 others like this.
  2. Logiflyer

Logiflyer Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    402
    Bonuspoeng:
    63
    Ironien i det hele: :p;)
    Screen Shot 12-18-16 at 09.03 PM.JPG

mhsalv, NoLimit, Ingemar and 3 others like this.
  3. Ingemar

Ingemar EBG

Likes mottatt:
    14
    Bonuspoeng:
    3
    Svar fra gullmailen, ingenting om familiekonto...:

Thank you for your Mail

It's was not a lie, the new Life Time Gold was intended to be launched during autumn but due to technical problems and delays with the system that are essential, we have been forced to delay this and other new implantations until next year.

This is the latest information available.

"During 2017 EuroBonus will introduce a new feature in the program to show appreciation to the most loyal members. Any Gold or Diamond member as of today and onward, who has had a consecutive Gold or Diamond membership for a minimum of 10 years will be honored a lifetime Gold membership. Gold memberships that have been given away by a Diamond member will not be qualifying. More details will be communicated after the release and members qualifying for the lifetime Gold membership will be contacted personally."

Welcome back

Orjan.eldor liker dette
  4. Fredrik81

Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Hm, ut i fra teksten så skulle en tro at årene med grace gull også skal telle.

5. Orjan.eldor

Orjan.eldor EBD

Likes mottatt:
    48
    Bonuspoeng:
    28
    Hva vil "Grace" si?

6. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    Året etter du mister EBD.

Orjan.eldor liker dette
  7. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,255
    Bonuspoeng:
    293
    Det er fullt mulig og vi får håpe det, men den sjansen tør jeg ikke ta før jeg ser det skriftlig fra SAS. Så jeg satser på å fly inn EBG i neste periode selv om jeg vil ha grace-EBG.

Orjan.eldor and Fredrik81 like this.
  8. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,507
    Bonuspoeng:
    293
    ... er nå det å få livslangt EBG noe å mase om .... det er da bare å fly masse i minst 10 år ...
    Fly i vei og kos dere ...

Nanping and holmen like this.
  9. Exigo

Exigo Nytt Medlem

Likes mottatt:
    5
    Bonuspoeng:
    3
    Nå er det vel på tide for meg og stille spørsmål i denne tråden da jeg tar med madammen på C til Hawaii med *A over jul/nyttår. Har EBG og ventet i spenning på familiekonto men nå ser det ut som dama får egen EB konto som egentlig er litt bortkastet siden hun ikke reiser mer enn den enne eller andre gangen i året med meg. Poengene er jo der men hun vil aldri klare mer enn sølv og jeg rykker opp til EBD i 2017 så med mitt kort har vi alt vi trenger. Virket som family var så mye lettere å betjene enn 2 kontoer

Så hva mener de lærde her inne? Når EB 3.0 kommer en gang i 2017 vil det være mulig å slå sammen kontoer. Var det en mulighet i gamle EB Family?

10. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    Nei.
    Kun overføring av poeng opptjent etter familiekonto ble etablert.
    jeg håper på en mulighet for å kunne sope inn det som er opptjent i mellomtiden etter forrige opplegg ble avsluttet, men har ikke store forventninger...

Fredrik81 liker dette
  11. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,884
    Bonuspoeng:
    293
    Meg også.

12. Ingemar

Ingemar EBG

Likes mottatt:
    14
    Bonuspoeng:
    3
    Stilte ekstraspørsmål om familiekonto, siden de egentlig ikke svarte på det, fikk svar nå:

The same goes for Family pooling, due to delays of the required systems that has also been delayed

Welcome back

13. Scandipendler

Scandipendler Veteran

Likes mottatt:
    2,240
    Bonuspoeng:
    113
    Så, hvis man ser gjennom fingrene med den horrible grammatikalske tabben i dette svaret: Forsinkelsen har også blitt forsinket???

Bare hos SAS...

Ingemar, Exigo and RoadKing like this.
  14. Exigo

Exigo Nytt Medlem

Likes mottatt:
    5
    Bonuspoeng:
    3
    Så da blir dama EB medlem da :)

Synd det er en liten stund til jeg blir EBD så får vel bare gi bort sølvkortet og se om vi klarer å pushe henne opp til EBG, noe jeg tror kan bli vanskelig men men.

EDIT :mad:
    "The page you are looking for is temporarily unavailable.
    Please try again later."
    Faen da SAS, er det mulig å gjøre det så vanskelig for meg :(

15. Sykkelthor

Sykkelthor Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    861
    Bonuspoeng:
    93
    Prøv en annen nettleser, det virket for meg sist jeg skulle gi bort et kort.

16. MacPetrus

MacPetrus Nytt Medlem

Likes mottatt:
    3
    Bonuspoeng:
    3
    problemet er vel at denne teknologi direktøren ( om så finnes....) ikke før ressursene som skal til for å levere på resten av organisasjonen og eksterne stakeholdere sine forventninger.

hvor lenge har ikke beta.sas.no vært i nettopp beta med begrenset funksjonalitet?

17. Olelink

Olelink EBP

Likes mottatt:
    130
    Bonuspoeng:
    43
    IMG_6408.PNG Priority boarding håndhevet med hard hånd idag på SVG-OSL, avviste ett par som prøvde å boarde i Go uten ebg+ status enda de ga klar og tydelig melding om hvem som kunne boarde og hvem som ikke kunne.

Har ellers også merket meg på alle mine flighter etter nyttår, utenom dagens SVG-OSL som var smekkfull, at seat block i plus har fungert med ledige midtseter i mer eller mindre hele plus delen av flyet.

Har til slutt en interesant seat map på OSL-TRD litt senere idag om jeg ikke husker feil, legg merke til hvor mange doble seat block det er, hva betyr det ? (Bildet havnet øverst)

18. Fredrik81

Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Blockede seter kan bety at sete er solgt, men at det ikke valgt sete.

19. Olelink

Olelink EBP

Likes mottatt:
    130
    Bonuspoeng:
    43
    Aah, som en midlertidig reservasjon inntil de evt aktivt velger ett sete ? :)

Fredrik81 liker dette
  20. Kimpe

Kimpe Medlem

Likes mottatt:
    124
    Bonuspoeng:
    33
    Er EBD og fikk til og med seatblock på midtsete med Lufthansa i går!

Purser ombord bekreftet det og ga enormt god service i Economy.

Også hatt det stort sett på alle SAS-flights de siste mnd, selv i Go i går mellom OSL-TRD.

Kim

miura liker dette

Del denne siden