Eurobonus; Account activity viser No activity

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av SASDC8, 05. aug 2014.

  1. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,310
    Likes mottatt:
    1,053
    Bonuspoeng:
    113
    Greit at jeg ikke har flydd med SAS på en måned, men både Account activity på SAS Appen og på mine sider på SAS.no viser No activity. Dette har den gjort den siste uken.

    Gjelder dette bare meg, eller er det flere som har samme problem?
     
  2. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,196
    Likes mottatt:
    2,342
    Bonuspoeng:
    113
    Funker som vanlig hos meg.
     
  3. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,310
    Likes mottatt:
    1,053
    Bonuspoeng:
    113
    Hmm. Da får sende et spørmål til SAS da :)
     
  4. Fly med oss

    Fly med oss Aktivt Medlem

    Innlegg:
    138
    Likes mottatt:
    165
    Bonuspoeng:
    43
    Funker ikke hos meg. Hverken app eller sas.no
     
  5. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,310
    Likes mottatt:
    1,053
    Bonuspoeng:
    113
    Hmm så da er vi flere. Har ikke hørt noe fra SAS ennå, men gir dem en dag eller to til.
     
  6. Fly med oss

    Fly med oss Aktivt Medlem

    Innlegg:
    138
    Likes mottatt:
    165
    Bonuspoeng:
    43
    Nå er transaksjonshistorikken min tilbake, men den viser ingen flyvninger i det hele tatt. Kun andre bevegelser som kredittkort, hotell, shopping etc. Saldoen ser riktig nok ut til å være korrekt.
     
  7. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,310
    Likes mottatt:
    1,053
    Bonuspoeng:
    113
    Og min mangler fremdeles. Får se om det blir en endring etter at jeg har hatt en flyvning med dem senere i dag, eller om de kommer tilbake med et svar i løpet av de neste dagene.
     
  8. Fly med oss

    Fly med oss Aktivt Medlem

    Innlegg:
    138
    Likes mottatt:
    165
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg sendte en mail til Diamond-adressen hos SAS, de ordnet opp i det overraskende raskt, så nå ser det riktig ut igjen.
     
  9. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,310
    Likes mottatt:
    1,053
    Bonuspoeng:
    113
    Nå er min også tilbake til normalen. Har ikke fått noen tilbakemelding så langt, men siden den fungerer igjen bruker jeg ikke mer tid på det :)
     
  10. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,310
    Likes mottatt:
    1,053
    Bonuspoeng:
    113
    Og når har jeg feil igjen. Denne gangen vises alt minus flyvninger. Hva er den berømte diamond adressen til SAS igjen?
     
  11. Fly med oss

    Fly med oss Aktivt Medlem

    Innlegg:
    138
    Likes mottatt:
    165
    Bonuspoeng:
    43
    Adressen er diamond.no@sas.no
     
  12. panopaul

    panopaul EBD, TBG, CCG, BWP

    Innlegg:
    60
    Likes mottatt:
    34
    Bonuspoeng:
    18
    Opplever ikke at jeg har mistet noe, men synes det har tatt uvanlig lang tid fra siste flight til jeg ser poengene registrert på profilen min. Over en uke siden jeg kom hjem fra Genéve via Zurich, med hhv SAS og Swiss, der jeg kun har fått poeng for SAS-flighten nedover 18/7. Vanligvis kommer poengene inn etter noen dager...
     
  13. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,310
    Likes mottatt:
    1,053
    Bonuspoeng:
    113
    Takker. Prøvde meg på Chaten i dag, men der var der ingen hjelp å få :(
     

Del denne siden