Eurobonus har færre medlemmer enn Norwegian Rewards

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Eddie47, 24. nov 2016.

1. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,513
    Bonuspoeng:
    293
  2. bor_i_en_koffert

bor_i_en_koffert Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,396
    Bonuspoeng:
    93
    Joda. Jeg har vel tre eller fire medlemsskap hos Norwegian. Man får jo utdelt et nytt hver gang man flyr med dem uten å huske forrige passord.

Ikke rart det blir mange, da.

kaijoar and Shyneno like this.
  3. Adrian E

Adrian E Turbulensjeger

Likes mottatt:
    3,499
    Bonuspoeng:
    113
    Mener å ha vært inne på det før, men Norwegians Reward er ganske mye enklere enn SAS både i oppbygging og fra et brukerperspektiv.

Oppsummert er det putt inn kronasjer på flybillett, få en prosentandel tilbake hvor et poeng er en krone, så enkelt. Plukk og miks de fordelene du vil, slå til på et tilbud og få enda flere poeng. Denne enkelheten appellerer til vanlige dødelige, også hjelper det at nettsidene deres faktisk er brukervennlige.

EuroBonus er mer vagt, men kan du frem og tilbake på programmet er det mye å hente. Jeg liker å rote rundt i lounger og alle andre rare fordeler, samt ha et helt annet nettverk av flyvninger å ta tak i, ref. Luftwaffe First. Jeg klarer fint å forholde meg til kompleksisteten, jeg liker det faktisk, kanskje derfor jeg henger her inne. Vanlige reisende vil helst ha ting enklest mulig.

4. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,981
    Bonuspoeng:
    293
    Norwegian Rewards er så fantastisk enkelt og jeg liker godt at 1 CP = 1 kr. Ikke minst at man kan bruke det som delbetaling hvis man ikke har nok til en hel reise.
    De begynner å få et ganske respektabelt nedslagsfelt så jeg syns ikke det er så rart de drar fra i antall medlemmer. Når de ikke er i en allianse må man være medlem hos Norwegian i motsetning til Star Alliance hvor man kan opptjene poent hvor man vil.

kaijoar liker dette

Del denne siden