Eurobonus kort (IKKE kreditt)

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av TElg78, 13. aug 2019.

  1. TElg78

    TElg78 TravelElg - The Moose Is Loose

    Innlegg:
    1,097
    Likes mottatt:
    1,460
    Bonuspoeng:
    113
    Hei.

    Lurer på noe. For å få EBP på restaurant etc. må jeg trekke kortet, som ikke er knyttet til en banktjeneste. Derfor har jeg et helt gammaldags EBS kort. Nå måtte jeg bestille nytt kort hvert år, fordi de ikke sendes ut uten at man ber om dette. Mitt kort går ut denne måned så jeg bestillte nytt. Men jeg fikk et kort som gjelder til 08-19 som det gamle.

    Å bestille 1.9. er for sent fordi jeg skal handle, spise osv. i Oslo. Skal jeg henvende meg til SAS? Det kommer sikkert ikke et nytt kort (har ikke kommet siden jeg har kredittkort med SAS kobling.

    Har EBS til 05-2020 og sikkert videre
     
  2. Monkeycat

    Monkeycat Mmmm...beer...

    Innlegg:
    195
    Likes mottatt:
    350
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg trodde ikke at disse kortene egentlig gikk ut på dato. Vil jo tro at det kun er EB-nummeret som er lagret på det?
    I så fall så kan du bruke det du har.
    Sikkert noen andre som kan bekrefte eller avkrefte....
     
  3. TElg78

    TElg78 TravelElg - The Moose Is Loose

    Innlegg:
    1,097
    Likes mottatt:
    1,460
    Bonuspoeng:
    113
    Det trodde jeg også. Men prøvde det før og det fungerte ikke. Det står faktisk Expiery dat på baksiden...
     
    Monkeycat liker dette
  4. democomputer

    democomputer Senior Medlem

    Innlegg:
    1,219
    Likes mottatt:
    5,395
    Bonuspoeng:
    183
    Mitt kort har samme utløpsdato som mitt nåværende nivå, dvs 3 måneder inn i neste periode. Det vil vel si at om man ikke rekvalifiserer innen den tid så vil alle kort man bestiller sikkert ha den utløpsdato. Alternativt kan du høre om du kan få et EBB kort, det bør ikke ha like streng utløpsdato.

    K
     
  5. TElg78

    TElg78 TravelElg - The Moose Is Loose

    Innlegg:
    1,097
    Likes mottatt:
    1,460
    Bonuspoeng:
    113
    Mitt nivå er til 05/20 så +3 måneder er 08/20. Så når jeg bestiller nytt kort (må jo angi at den gamle er skadet) trodde jeg at du får et oppdatert kort. Jeg kan ikke velge vanlig EBB. Det går automatisk og henter statusen min... Chatten drakk kaffe. Skrev, fikk svar etter 5 minutter, skrev og ventet 7 minutter... utrolig

    Det er vel en inte sak som ikke bør ta lang tid
     
  6. Mysterio

    Mysterio Senior Medlem

    Innlegg:
    611
    Likes mottatt:
    1,300
    Bonuspoeng:
    93
    Litt på siden her, men dette stemmer vel ikke. Det er mulig å etterregistrere (empiri basert på to ganger) inne på SAS sine sider.
     
    TElg78 liker dette
  7. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,216
    Likes mottatt:
    17,278
    Bonuspoeng:
    293
    Ja. Men i løpet av de siste månedene har det blitt mer «hassel». Tolker det som i fremtiden at du må dra kortet for EB
     
    TElg78 liker dette

Del denne siden