Dette har jeg ikke sett før, man kan få EB på Hotels.com, om man bestiller via sas.no: https://hotels.flysas.com/?locale=no_NO&POS=SAS_NO&wapb3=|c.496736|l.no_no|t.site|s.w37slider
Gjorde et random søk på Radisson OSL og kan se at via den hotels.flysas linken så blir det dyrere uansett hvilket rom jeg vil booke. Ca 200-400 + ekstra.
Da er det mye mer lønnsomt å bestille gjennom viatrumf å få 7% trumf bonus på hele beløpet (minus mva) en natt til 2000 (1500 fratrukket mva) vil gi ca 1450 EB poeng med vekslingskursen til trumf (13,9 poeng pr krone.)
Det er stort sett 10% i skatter og avgifter så det vil gi enda litt mer kroner, ellers helt riktig. Uten rewards får du 7%, med rewards får du 5,5% av totalbeløpet minus skatter og avgifter.
Hehe.. got it. Men vil det påvirke inntjeningen om man betaler oppholdet umiddelbart eller evt velger å utsette til man sjekker inn?
Er det nokon som faktisk har fått redusert bookingar til 5,5% pga rewards? Eg har med rewards på alle mine bookingar framover og har fått 7% på alle.
Ser jeg fikk følgende mail på Lørdag: BESTILL HOTELLET PÅ SAS.NO – FÅ POENG OG RABATT Fra og med 13. september tjener du 600 EuroBonus Ekstrapoeng per opphold når du bestiller hotellet på sas.no. Dessuten – opp til 20 % rabatt på hotellprisen når du har bestilt en reise med SAS. Uansett om du trenger hotell til en avslappende helg eller en spennende arbeidsuke – du finner det på sas.no. Vårt mål er å tilby det beste hotellrommet til best mulig pris. Og med over 280 000 hoteller i 200 land har du mye å velge mellom. Nå får du dessuten 600 Ekstrapoeng for hvert opphold og opp til 20 % rabatt når du har bestilt en flyreise med SAS. Hilsen SAS WE ARE TRAVELERS
Eneste forskjellen er at når du velger "betal på hotellet", så tar det j@vlig lang tid å få poengene...
Det blir ViaTrumf/Hotels.com/Amex kombo på min kommende 64 netter f.o.m. Nov. Det blir så mye rewards/poeng at jeg klarer ikke å regne det ut engang! Bare synd jeg ikke kan få flere CT...
Hei Har tydeligvis ikke brukt nok tid på viatrumf reglene. Trodde man måtte belaste Visa Trumfkortet når man handlet. Men man kan altså like gjerne belaste EB Amex eller DNB Saga MC ?
Tar akkurat like lang tid å få poengene enten man betaler med en gang eller ved utsjekk. Man må ha gjennomført oppholdet før poengene kommer på konto.
Fra mine opplevelser, så tar det mye lengre tid å få "Bekreftet" hvis du betaler på hotellet. I mars hadde jeg to like bestillinger på samme hotell i Beijing med noen dagers mellomrom. Den første betalte jeg med en gang, og den andre ble betalt på hotellet (da reisefølget skulle betale det siste oppholdet). Det tok ca. én måned lengre å få Trumf-poengene med betaling ved ankomst.