Eurobonus poeng på Hotels.com

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av holmen, 13. sept 2016.

Tags:
  1. yukho

    yukho KISS ARMY

    Innlegg:
    1,603
    Likes mottatt:
    2,648
    Bonuspoeng:
    113
    Hehe... neida... :) det er noe som heter "EXPRESS CHECKOUT", bare dra og få kvittering på mail, men godt mulig vi må bytte rom, du fikk kanskje med deg vi skal ha 2 rom også? :p Du hadde fått hetta!! :)
     
    Last edited: 03. okt 2016
    Islending and TomF66 like this.
  2. Supersergei

    Supersergei Aktivt Medlem

    Innlegg:
    469
    Likes mottatt:
    694
    Bonuspoeng:
    93
    Hadde tenkt å benytte meg av tilbudet på 600 poeng pr bestilling, men ser nå at det er blitt endret til 1 EB poeng pr 4,5 kr man betaler, ikke spesielt bra ift forrige tilbud om 600 poeng pr ...
     
  3. pineapple_juice

    pineapple_juice Aktivt Medlem

    Innlegg:
    368
    Likes mottatt:
    588
    Bonuspoeng:
    93
    Anbefaler viatrumf. Da får du 8% bonus (evt 6% dersom du samtidig registrerer hotels.com rewards) som du kan overføre til eurobonus. 1 trumfkrone gir 13,89 eb-poeng. Hotellopphold på 1000kr (med rewards) gir da 833 poeng.
     
    Supersergei liker dette
  4. andersand

    andersand Medlem

    Innlegg:
    211
    Likes mottatt:
    55
    Bonuspoeng:
    28
    Skal booke 8 netter i usa nå 2 steder, regne med å bruke 20-25k, så vingler litt mellom hotels med reward og 6% viatrumf, alternativet er 9.5% (akkuratt nå) på expedia, jeg tenker at med den døgnprisen + det jeg har fra før skaffer jo det gratis hotelldøgnet meg en større fordel enn 3,5% viatrumf forskjell.
     
    Last edited: 25. april 2017
  5. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    6 i trumf pluss 10% til neste opphold er bra, og ikke glem å betale med Amex eventuelt Shell mastercard.
     

Del denne siden