Hehe... neida... det er noe som heter "EXPRESS CHECKOUT", bare dra og få kvittering på mail, men godt mulig vi må bytte rom, du fikk kanskje med deg vi skal ha 2 rom også? Du hadde fått hetta!!
Hadde tenkt å benytte meg av tilbudet på 600 poeng pr bestilling, men ser nå at det er blitt endret til 1 EB poeng pr 4,5 kr man betaler, ikke spesielt bra ift forrige tilbud om 600 poeng pr ...
Anbefaler viatrumf. Da får du 8% bonus (evt 6% dersom du samtidig registrerer hotels.com rewards) som du kan overføre til eurobonus. 1 trumfkrone gir 13,89 eb-poeng. Hotellopphold på 1000kr (med rewards) gir da 833 poeng.
Skal booke 8 netter i usa nå 2 steder, regne med å bruke 20-25k, så vingler litt mellom hotels med reward og 6% viatrumf, alternativet er 9.5% (akkuratt nå) på expedia, jeg tenker at med den døgnprisen + det jeg har fra før skaffer jo det gratis hotelldøgnet meg en større fordel enn 3,5% viatrumf forskjell.
6 i trumf pluss 10% til neste opphold er bra, og ikke glem å betale med Amex eventuelt Shell mastercard.