God ettermiddag fra Da Nang. Dette er vår siste hele dag i Vietnam før vi stikker til Bangkok så da trengs det litt beach club og strandliv. Fargen min er fremdeles så lys at jeg ikke burde få noen problemer med immigrasjonen i Norge, så det kunne vært bedre. Jeg har bare dårlig tålmodighet til å ligge på ei solseng hele dagen, men akkurat nå føles det helt riktig. Nyt dagen alle
God formiddag fra grenland. Straks avgårde for å få satt gulfebervaksine. Mye styr man må gjennom som bonusnisse, blir 16 timer i Nairobi på vei hjem fra Seychellene. Tar likegodt den vaksinen, skal visst være beskyttet for evig da. Ha en myggfri dag
God morgen fra SK2862, akkurat boardet og sitter på 1D. Bare låner @Eddie47 Siste leg, skal bli godt å komme hjem også, spesielt å sove i sin egen seng igjen. Fortsatt god sommer!
God formiddag fra sjukeheimen. Her telles det jo stadig vekk inventar. Som bør stemme. Ikke i dag, så da ble det litt mer telling og leting etter feil på det svært manuelle excell arket. Godt vi lager oss noe å gjøre når det er morgenstille. Men nå er det tid for å finne billetter fra Bangkok til Ho chi min byen. Det må være mulig....