I henhold til Widerøes nettsider skal man kunne booke bonusreiser på med WF fra SK sine sider. Jeg har forsøkt å booke flere flyvninger (ikke anbudsruter), men de dukker ikke opp, selv når jeg er meget fleksibel på datoer. Er det slik at jeg må ringe inn eller er alt synlig på sas.no?
Mener alt som er tilgjengelig skal være synlig på sas.no. Min erfaring er at det stort sett bare kommer opp bonusbilletter med WF i kombinasjon med SK, og/eller de større flyene Q400 og E290. F.eks. har jeg flydd BOO-TRD-AES med SK-WF en del ganger. Ser også det er tilgjengelig bonusbilletter med kun WF f.eks. BGO-TOS.
Jeg har tidligere hatt problemer ved søk tur/retur - men tror kanskje det er fikset nå siden jeg har booket kombinasjon av WF og SK siste ukene. Husker ikke eksakt hva som var problemet, men det var enten WF eller SK flygninger som ikke viste som tilgjengelige den ene veien avhengig av hva som var tilgjengelig motsatt vei (om det gir mening). Eksempelvis, om SK bonus var tilgjengelig på returen ble ikke ledige WF flighter vist på utreisen (eller noe i den duren). Løsningen var å bestille en vei, eller ringe inn.
Det skader kanskje ikke å kryss-sjekke med agent. Spesielt på SK+WF har jeg tidligere måttet ta det på telefon.