Hei folkes, skulle bare tipse om en ting jeg kom bort i. Specsavers har begynt å gi 850 ebp per kjøp av linser på sas sitt portal. Gitt at det går an å finne linser ned til 77 nok eske, og at det står ingen sted i betingelse at man må tegne en abonnement er dette et tilbud som jeg forventer de kommer til å fjerne ganske snart. https://onlineshopping.flysas.com/no/specsavers/18653
Jeg slo til i 11 tiden og jammen har ikke poengene blitt overført allerede. Advarselen om opptil 8 uker behandling kan man se vekk i fra ved handel hos Specsaver. Prøvde meg på to separate bestillinger, men det "smutthullet" ser foreløpig ikke ut til å benytte seg av. Trenger linsene uansett, så ingen skade skjedd
Jeg lurer på hvor lang timer har de satt inn for å begrense tilbudet. 24t eller noe sånt? Vi får se om noen klarer å få flere bestillinger til å gå gjennom.
Takk for tips @fly4fun! Fruen fikk akkurat inn 850 EB poeng på kontoen! Så nå har hun flere EB enn meg, men jeg har en CT liggende da
Mulig man kan halvere styrken og kjøre dobbelt opp, eller blir det som med baking og gjær. Et helt ukjent forhold jeg aldri vil forstå?
Linsene jeg bruker koster her hos Specsavers 95 kr (30-pack) mer enn hos MisterSpex som jeg bruker normalt. Mr.Spex gir 8% ViaTrumf... Er 95 kr for 850 EB-poeng innafor?!
Gjorde akkuratt 2 separate bestillinger så for se om disse går igjenom da,for prøve på nye bestillinger igjen imorgen har mange i familien som trenger linser
Ikke noe problem,bare og velge 1 ekse nedenfor der du setter høyre og venster,jeg bestilte kun en ekse for vær bestilling..
Hvis du bruker Payr og betaler en regning hvor gebyret er på 67,50 får du rett i overkant av 1000 Eurobonus-poeng. Hvorfor da ta seg bryet med å bestille en pakke med linser som ikke blir brukt?
Irriterende når du ikke ha brillesedel... Jeg får øyene testet i Tyskland (gratis) så jeg trenger ikke det her... me da kan man ikke bestille. Ikke poeng til meg som det ser ut :/
Du må bare hake av for at du har en gyldig brilleseddel. De sjekker ikke at du faktisk har en. Men, første gang jeg prøvde å bestille så skjedde det noe med skjemaet så det ikke gikk å putte linsene i handlekurven (grå knapp med legg til brilleseddel). Jeg startet helt på nytt ved å klikke meg inn fra sas.no, og da fungerte det.
Tok litt tid, men nå fungerte et. Dessverre får jeg ikke linser til 77 kroner... jækla toriske linser^^ Men jeg er nesten tomt så ei eske måtte det bli.