Eurobonus shop and earn - Specsavers

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av fly4fun, 18. juli 2018.

  1. Rgjertsen

    Rgjertsen Aktivt Medlem

    Innlegg:
    255
    Likes mottatt:
    90
    Bonuspoeng:
    28
    Dumt for de som faktisk trenger linser nå om de går tom på lager pga dette! Men en eske til 67,50,- er absolutt bestilt her :p
    Det tilsvarer ca 84% Trumf om jeg ikke regnet feil!
     
  2. tombom

    tombom Aktivt Medlem

    Innlegg:
    323
    Likes mottatt:
    288
    Bonuspoeng:
    63
    Handler dere via mobilsiden? Får kjørt gjennom hele prosessen men får avvist på samtlige betalingskort jeg prøver...
     
  3. Rgjertsen

    Rgjertsen Aktivt Medlem

    Innlegg:
    255
    Likes mottatt:
    90
    Bonuspoeng:
    28
    Jeg gikk via SAS sine sider på Google Chrome. Fungerte helt fint med DNB MC.
     
  4. Rgjertsen

    Rgjertsen Aktivt Medlem

    Innlegg:
    255
    Likes mottatt:
    90
    Bonuspoeng:
    28
    Rett i overkant av to timer, så var poengene utbetalt :)
    ViaTrumf kan lære noe av SAS når det kommer til informering om utbetaling.
     
  5. grisefod

    grisefod Aktivt Medlem

    Innlegg:
    495
    Likes mottatt:
    799
    Bonuspoeng:
    93
    Øjsss... ikke tit man hører/læser det.... dog helt enig, SAS er tit hurtige til at udbetale point.
     
  6. Swaggertarian

    Swaggertarian Sunnfjording

    Innlegg:
    156
    Likes mottatt:
    202
    Bonuspoeng:
    43
    Fleire som har fått so raskt? Eg tinga meg nye linser gjennom lenka i tråden, menhar ikkje sett noko til dei endå.

    leire
     
  7. TElg78

    TElg78 TravelElg - The Moose Is Loose

    Innlegg:
    1,097
    Likes mottatt:
    1,460
    Bonuspoeng:
    113
    Fikk poengene i går kveld. Bestilte etter lunsj.
     
  8. Swaggertarian

    Swaggertarian Sunnfjording

    Innlegg:
    156
    Likes mottatt:
    202
    Bonuspoeng:
    43
    Brukte du lenka i starten av tråden? Eg bestilte før deg, men har framleis ikkje sett noko til poenga.
     
  9. Rgjertsen

    Rgjertsen Aktivt Medlem

    Innlegg:
    255
    Likes mottatt:
    90
    Bonuspoeng:
    28
    Kan og si at først fikk jeg en bekreftelse fra SAS om at kjøpet mitt var registrert hos de og poengene var på vei. Fikk du en slik mail? Jeg fikk ordrebekreftelsen fra Specsavers 18:15 og mail om utbetalte poeng 20:37 :) Må vær rekord!
     
    Swaggertarian and TElg78 like this.
  10. TElg78

    TElg78 TravelElg - The Moose Is Loose

    Innlegg:
    1,097
    Likes mottatt:
    1,460
    Bonuspoeng:
    113
    Samme her. Brukte lenke fra innlegget, fikk en mail at det kan ta 8 uker med å få poeng og så har jeg poeng på konto noen få timer senere
     
    Swaggertarian liker dette
  11. Swaggertarian

    Swaggertarian Sunnfjording

    Innlegg:
    156
    Likes mottatt:
    202
    Bonuspoeng:
    43
    Takk for hjelpa. Eg fekk ikkje ein slik mail, men det er vel kurrant å etterregistrere slikt?
     
  12. humlemos

    humlemos Nytt Medlem

    Innlegg:
    1
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Hei!
    Jeg prøvde å bestille nå, men får kun opp dette uansett hvilken linser jeg velger:

    Specsavers.no oppdateres
    Vi beklager at vår webside for øyeblikket er under vedlikehold. Den vil være oppe igjen innen kort tid. Om du vil booke time for synsundersøkelse kan du gjøre det ved å klikke her:

    Er det fordi tilbudet er over?
     
  13. Ludo1000

    Ludo1000 Medlem

    Innlegg:
    75
    Likes mottatt:
    20
    Bonuspoeng:
    8
    Jeg bruker ca 20k hver måned på mitt sas master card.. Kan jeg betale denne regningen med Payr og få EB poeng på dette også? Betaler med vanlig visa i dag.
     
  14. Rgjertsen

    Rgjertsen Aktivt Medlem

    Innlegg:
    255
    Likes mottatt:
    90
    Bonuspoeng:
    28
    Vi har to egne tråder på forumet for diskusjon om blant annet Payr :)
    https://insideflyer.no/forums/threa...ay-og-andre-slike-tjenester-en-oversikt.9026/
    https://insideflyer.no/forums/threads/payr-app-for-faktura-og-e-fakturabetaling.9889/
    Men ja, du kan betale denne regningen via Payr og få poeng for det. "Normalen" her på forumet er å bruke Shell MC i Payr da de ikke har noen grense på hvor mye du kan bruke innenfor en viss tid :) De gir 1% Trumf på alle kjøp, inkludert regninger, som tilsvarer SAS MC sine 15 EB per hundre kroner :)
     
    DanH liker dette
  15. Rgjertsen

    Rgjertsen Aktivt Medlem

    Innlegg:
    255
    Likes mottatt:
    90
    Bonuspoeng:
    28
    Usikker på hvordan det er å etterregistrere når det gjelder sånne nettbutikk tilbud. Føler dette tilsvarer ViaTrumf. Om man går glipp av ViaTrumf der pga man glemmer å gå via de eller det har skjedd noe feil, ligger man ganske tynt an. Man kan ikke etterregistrere det feks.
    Kanskje SAS har andre retningslinjer for dette :)
     
  16. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,220
    Likes mottatt:
    17,304
    Bonuspoeng:
    293
    På dette spesifikke tilbudet står det følgende: (stort sett så kommer man langt med å lese vilkårene)
    «
    • For å opptjene EuroBonus Ekstrapoeng på kjøp du gjør på netthandelsportalen, må du være pålogget som EuroBonus-medlem før du begynner å handle. Dersom du gjør kjøpene dine direkte på butikkenes hjemmesider, kan vi ikke registrere kjøpene dine - og dermed heller ikke gi deg poeng. Derfor er det viktig at du alltid benytter denne netthandelsportalen linker når du går til butikkenes nettsteder for å handle.
    «
     
  17. Ludo1000

    Ludo1000 Medlem

    Innlegg:
    75
    Likes mottatt:
    20
    Bonuspoeng:
    8
    Jeg så trådene du nevner rett etter spørsmålet ble stilt, så beklager dette. Takk uansett for et godt råd vedrørende bruk Shell kort for Payr..
     
    Rgjertsen liker dette
  18. Swaggertarian

    Swaggertarian Sunnfjording

    Innlegg:
    156
    Likes mottatt:
    202
    Bonuspoeng:
    43
    Jau, eg las denne eg og. Besøket er registrert som det skal. Eg var meir på utkikk etter andre brukarar sine erfaringar. Eg vonar SAS er langt betre enn ViaTrumf som verkar å ha all verdas tid.
     
  19. Pepeu

    Pepeu Aktivt Medlem

    Innlegg:
    444
    Likes mottatt:
    936
    Bonuspoeng:
    93
    Any luck?
     
  20. TommyB

    TommyB Nytt Medlem

    Innlegg:
    23
    Likes mottatt:
    45
    Bonuspoeng:
    13
    Jeg bestilte på tirsdag formiddag. Ventet til de var sendt. Bestilte nye i går. Fått 850 poeng begge ganger
     
    Pepeu and Maggie like this.

Del denne siden