Jeg mener å ha lest et sted at man med familekonto også kunne ha eurbonus for barn. Prøvde å se på registreringssiden men der må jo eposten være brukernavnet og den er jo allerede registrert på min kto. Noen som vet hvordan man registrerer barnekonto?
Har eurobonuskonto på begge min barn. Brukte deres rette navn og en av de andre epostene mine ved registrering. Null stress. Og veldig greit med familiekonto!
Har også familiekonto, og satt opp egne e-poster og kontoer for både fire- og syvåringen. Det greie her er at jeg får overført deres poeng til meg, ikke mye, men bedre enn at de råtner bort der. P.
Du kan registrere de med samme e-post, men må lage separat bruker navn for å kunne logge inn. Bruk for eksempel EB nummeret de får. Veldig enkelt og greit, så får du poeng fra alle inn på 1 konto.
Fortsatt vervekampanje. 2000 poeng per verving. www sas no/mgm-eb (sett inn . får ikke lov til å poste lenker enda pga for få poster.
-Her er vi alle knyttet til mannen min som reiser mest sin konto, alle poeng lander enkelt og gratis hos han. De har egne e-post kontoer så det var enkelt og greit.
Ser ut som det 500 per verving nå og krav om aktivitet før 31.8. Kanske greit å vente til september og ny kampanje ?
Ser ut som det 500 per verving nå og krav om aktivitet før 31.8. Kanske greit å vente til september og ny kampanje ?