Jeg prøver og sjekke hva som er ledig i Pluss og Business til HKG nå på fredag, men det kommer bare opp feilmelding i Expert flyer som sier det er feil med rute og flyplass. Noen som har noen tips?
Departing ARN on Fri Apr 08 00:00:00 CDT 2016 for HKG Flying SK Frequency Flight Stops Depart Arrive Aircraft Reliability Available Classes 0 Connections SK 963 0 ARN HKG 333 Su,M,Th,F,Sa C9 D9 Z9 R0 J0 Y9 S9 B9 P9 A0 E9 M9 H9 Q9 V9 W9 U9 K9 L9 T0 O9 G9 N9
Ja, mener jeg har sjekket riktige opplysninger flere ganger. Men nå vet jeg at det er ihvertfall muligheter for en complimentary upgrade med all den plassen ombord. Takk for hjelpen
Jeg antar at det er SK963 fra ARN du skal reise med? Det ser i alle fall slik ut nå på denne avgangen i Plus og Business:
Vet ikke om det er samme problemstilling, men jeg har erfart at awardsøk med SAS er langt langt oftere utilgjengelig enn andre carriers med expertflyer. Timer ut og får feilmelding, da er det bare å smøre seg med tålmodighet og gjøre det senere..