Når jeg sjekker Expertflyer.com på SK 908 fra EWR mandag 1 juni er det masse ledig både på Pluss og Business. Men når jeg logger inn på sas er denne flighten helt full. Noen som vet råd?
Skal til Shanghai fra København i morgen (SK997), der eg har Eurobonus billett i Plus. Hadde eit håp om å kunne oppgradere til business med poeng på Kastrup. Når eg sjekker sas.no i dag, så står det at flyet er fullt. Expertflyer viser derimot god plass på business. Er dette pga folk ikkje har valgt setene sine, eller har det ein sammenheng med at eg har gratisbruker på expertflyer? Hører og rykter om at det ikkje går ann å oppgradere Eurobonus billetter med poeng på flyplassen, stemmer dette?
Iflg expertflyer er flyet unektelig ganske fylt opp i morgen SK 997 CPH 6:35p → PVG 11:50a C0 D0 Z0 R0 J0 Y0 S0 B0 P0 A0 E0 M0 H0 Q0 V0 W0 U0 K0 L0 T0 O0 G0 N0
Takk for svar. Trenger visst å ta eit kurs i Expertflyer, da eg fikk opp mange kvite seter i business oversikten.
Det får jeg også. Trodde faktisk at den oversikten som @Schlandy viser til også skulle gjenspeiles i den "grafiske" oversikten, men det ser sannelig ikke slik ut.
Hhhhmmm, enig i at det ser noe rart ut det der ja.... Er også smekkfull hvis det søkes billett opp hos sas.....
Nei, setekartet på expertflyer viser bare hvilke seter som det er mulig å velge, ikke hvor mange billetter det er til salgs/solgt. Kan hende at det her er mange her som har booket billetter uten å velge seter.
Det kan godt være så overbooket på turist at de har stengt hele maskinen. Ikke uvanlig på utfartsdager med lav businesstrafikk. Isåfall burde det være mulig å få oppgradering på flyplassen.
Fasit svar på mitt spørsmål er at det var ledige plasser på business, og eg har fått oppgradert mine Eurobonus billetter med poeng. 25k poeng fra Plus til Business. Så no blir da 3 timer på lounge, før da e avgårde Kåre til Shanghai
Herlig! Jeg skal selv over til Shanghai neste uke (SK997) og går for en oppgradering fra plus til biz. Hvor fullt var det på biz? Oppgraderte du i loungen i CPH?