*n00b-alert* Har ordnet meg Expertflyer konto (premium) og prøver å sette opp noen varsler for kommende CT-tur i Oktober. For å teste litt på noe som tilsynelatende har ledige plasser så har jeg funnet følgende på United: Her ser det ut til at både ANA og LH har minimum 2 stk ledige i first award / O. Om jeg prøver det samme søket i Expertflyer så dukker følgende opp: De i rødt skal være tilsvarende flighter som united viser. Skulle ikke expertflyer ha vist noe i booking klasse O her? eller er det ett eller annet jeg bommer på ... ?
Jeg kan ikke svare på om du ser award på det oppsettet der. Men søker du for award & upgrade på expertflyer, så ska du i utgangspunktet finne det samme.
Expertflyer viser ikke bonus-seter slik dessverre. Du må søke på "award&upgrade" som @Ruby sier. Du må også søke på det antall seter du trenger, de fleste selskap sier så ja/nei til det forespurte antall. Kun noen få som faktisk viser antall ledige seter.
Hei! Reiser businessklasse fra Icn - Bkk med Tg 659 boing 747-400 den 30 oktober har lagt inn varsel på 2 i First. Ser i Seat alert at alle plassene er ledig bortsett fra et blokkert sete. Hva tror dere sjansen er for 2 ledig seter i First er