Expiring cashpoints

Tråd i 'Norwegian Reward' startet av milehigh, 29. des 2023.

1. milehigh

milehigh Veteran

Likes mottatt:
    10,040
    Bonuspoeng:
    183
    Romjulskaos igjen med ting som utløper. Litt enklere med cashpoints dog enn CTer og agentruletten.
    I tillegg kan man med expiring points kjøpe flex billetter som kan endres, i motsetning til hos bolaget.

Såvidt vites kan ikke cashpoints brukes til absolutt noen ting utover flyreiser med DY (og relevante add-ons som bagasje, mat etc). Ikke bil/hotell eller engang gavekort hos DY.

Men man kan booke flexbilletter til end of booking window. Det er vel ut oktober. Så kan man flytte turen videre langt inn i året etter. Og sikkert årene deretter og. Det er ingenting i vilkårene eller praksis om utløp på en billett, i motsetning til "vanlige" flybilletter med normale carriers. Jeg så en diskusjon i en annen tråd hvor noen til slutt ikke fikk endret mer, men hadde nok da endret ganske mange ganger. Iflg kundeservice chat i dag ble det opplyst om at det var mulig med minst 5 endringer. Hva er andres erfaring her?

Noen som har kansellert en flex-billett booket med utløpte cashpoints? Disse forsvinner nok da på linje med SAS. Iallfall det som skjer iflg kundeservice. Men hva skjer om DY kansellerer og du har krav på refund? Noen som kan dele erfaringer med det?

Ellers tok jeg en booking med expiring cashpoints i dag, og kansellerte nesten med engang innen 24t fristen. Iflg kundeservice tar det opp til 7 dager med refusjon. Så da er jeg spent på hva som skjer med utløpte cashpoints. Ny gyldighet? Her er SAS bedre ved at poengene kommer tilbake med engang, men med samme gyldighet. Enkelte andre programmer forlenger levetid på poeng med booking og kansellering så hører gjerne om erfaringer med DY.

Ta gjerne kontakt om noen på kort varsel er interessert i en god deal:cool:

Maggie liker dette
  2. LaDuden

LaDuden Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,653
    Bonuspoeng:
    93
    Mener jeg mistet expiring cashpoints sist gang jeg gjorde det dessverre. Skulle nok bare ha flyttet billetten frem i tid.

Del denne siden