For de som måtte ha 26000kr å svi av for øyeblikket er vel dette en ganske bra deal? Blir jo faktisk litt EB å hente også da suites og apartment gir 250% opptjening på strekket mellom AUH og Europa. Fly via CDG, LHR eller MXP så er det mulig å få apartment på a380 for 26000kr. Skal være tilgjengelig for reiser fram til April 2020.
Ja hadde det ikke vært for at jeg nylig har kjøpt SQ C sammen med kona til SYD, hadde jeg lett hoppa på denne.
Da kommer nybegynner spm: https://www.sas.no/eurobonus/partners/flyselskaper/etihad-airways/ Nada status poeng? Pga booking klasse? EDIT: Destinasjon, er svaret
1) Etihad gir kun ekstrapoeng 2) Om det er det som bestemmer hvorvidt du tar deg en tur i en flyvende leilighet så må du skrive ut noe beroligende til deg selv og få frem bookingfingeren
Takk for svar. Beroligende tok jeg idag morges etter 3. telefon til Tallin... Den booking finger`n står fast i feilstilling. Ved å kun "leie" en leilighet til den summen, eksisterer det en høyere makt, som står med lupe og klar til å delta i leieforholdet(altså ektefelle og ingen andre), som fører til økonomisk ruinnasjon, med budsjetterte EBD for de neste årene som kommer+annet snacks ila 2020 som blir annonsert, feks. IF fly til HKG 2020...