Få dobbel opptjening (netter) hos GHA Discovery til og med 30. april

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av KVTL, 22. mars 2018.

  1. KVTL

    KVTL Senior Medlem

    Innlegg:
    589
    Likes mottatt:
    627
    Bonuspoeng:
    93
    Last edited: 22. mars 2018
  2. TravelManBiz

    TravelManBiz Veteran

    Innlegg:
    1,674
    Likes mottatt:
    4,996
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg prøvde linken akkurat og jeg fikk ikke lov til å melde meg på dette tilbudet. Det er vel en targeted kampanje siden jeg ikke har fått mailen heller. Har akkurat fått Black status på GHA så kommer til å prøve denne kjeden fremover.

    Er det lett å få oppgradering av rom hos Thon med Black status? Eller får man beskjed om at de ikke har rom tilgjengelig som regel?
     
    KVTL liker dette
  3. KVTL

    KVTL Senior Medlem

    Innlegg:
    589
    Likes mottatt:
    627
    Bonuspoeng:
    93
    Oppgradering hos Thon har jeg hatt varierende erfaring med. Gikk nylig fra Black til Platinum, muligens derfor jeg fikk denne kampanjen.

    Edit: Hvis du leser i erfaringstråden vil du se at det er svært varierende erfaringer mtp. oppgradering som platinum- og black- medlem.
     
    Last edited: 22. mars 2018
    TravelManBiz liker dette
  4. TravelManBiz

    TravelManBiz Veteran

    Innlegg:
    1,674
    Likes mottatt:
    4,996
    Bonuspoeng:
    113
    Vet du om det er noen spesielle Thon hoteller i Oslo der sjansen er høyere? Jeg gikk fra Platinum til Black i en kampanje så de kjører vel slike targeted offers ser det ut som.
     
  5. Robamu

    Robamu EBG, CCC, GHA Platinum, Choice PLA

    Innlegg:
    972
    Likes mottatt:
    923
    Bonuspoeng:
    93
    +1
     
  6. KVTL

    KVTL Senior Medlem

    Innlegg:
    589
    Likes mottatt:
    627
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har per d.d allerede fem overnattinger hos Thon. Skal bo to netter i april (vil telle som fire med denne kampanjen) og en i mai. Sikrer i hvertfall forlengelse av platinum frem til 2020, men det skal bli interessant å se om de jekker meg opp til Black- også.
     
    TravelManBiz liker dette
  7. KVTL

    KVTL Senior Medlem

    Innlegg:
    589
    Likes mottatt:
    627
    Bonuspoeng:
    93
    Har fått oppgradert rom en gang hos Bristol, har bodd der noen ganger. Sist fikk jeg først et hjørnerom som var større enn vanlig rom, men måtte bytte pga. støy. Nytt rom var mindre og et normalt rom. Strykejern hadde ledning som hadde er område der man så kobberet i strømkabelen. Dusjhodet var også ødelagt.. Oppdaget de siste forholdene for sent til at det var noe poeng å gjøre noe med det. Når jeg kommenterte at nytt rom var mindre, var svaret at begge rommene var i samme kategori.

    Tok det opp i evalueringsskjemaet man får, fikk tilbakemelding på at hvis jeg tok kontakt neste gang skulle jeg få et bedre rom.

    Hvis du skal bo på Thon i Oslo har de mange ok hotell. Men jeg anbefaler ikke Munch. Var ikke imponert sist jeg bodde der, ble enda mindre imponert over tilbakemeldingen min på TripAdvisor fikk av hotellsjefen.
     
  8. AV83

    AV83 Medlem

    Innlegg:
    200
    Likes mottatt:
    52
    Bonuspoeng:
    28
    Gjelder dette tilbudet Thon Discovery medlemmer?
     
  9. KVTL

    KVTL Senior Medlem

    Innlegg:
    589
    Likes mottatt:
    627
    Bonuspoeng:
    93
    Ja, men det er mest sannsynlig et målrettet tilbud..
     
  10. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    902
    Likes mottatt:
    293
    Bonuspoeng:
    63
    Hm, registrerte meg. Ser jeg er Black hos Thon, men rykket ned til Platinum på GHA? Mener det var noe lignende i fjor og ble jeg dyttet opp på Clack igjen hos GHA i løpet av mars-april.

    Andre med erfaring?
     
  11. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    902
    Likes mottatt:
    293
    Bonuspoeng:
    63
  12. KVTL

    KVTL Senior Medlem

    Innlegg:
    589
    Likes mottatt:
    627
    Bonuspoeng:
    93
    Da får jeg bare krysse fingrene og håper at jeg blir dyttet opp igjen til Black når jeg har nådd 10 netter.

    Tror ikke man må registrere oppholdet gjennom GHA, holder at man bestiller gjennom thon.no eller telefon vil jeg anta. Men ikke regn med at 3. part sider slik som Expedia, Hotels.com, Zenhotels osv. vil fungere.

    (Man må selvfølgelig ha meldt seg på kampanjen for å få det til å virke).
     

Del denne siden