Får ikke frem EB-informasjon på sas.no og poengene i app'en vil ikke oppdatere seg. Var sånn for en ukes tid siden men så ble det bedre. Men så er det blitt verre igjen.. Flere med denne feilen?
Hatt sporadiske problemer, men da alltid løst seg med å logge ut/inn, aldri vært noe som vedvarer... Måtte faktisk teste nå, og da gikk det superkjapt å hente saldo, før har det alltid tatt et par sekund. Virker med andre ord å være litt bingo den ytelsen deres.
Slet veldig med å få booket en bonusreise til LAX i dag. Kom til betaling to ganger, men ble bare kastet tilbake til søket igjen, med beskjed om å logge inn på nytt. Prøvde sikkert 20 ganger. I mellomtiden ble returen borte. Så gikk jeg til classic.sas.no, da gikk det på første forsøk. Setereservasjonene fra første forsøk hang igjen, så jeg må inn og endre etterhvert. EDIT: Nå har jeg to reservasjoner på samme fly.. Den ene er bare ikke betalt for.
Det har sannelig vært en del krøll som dette i det siste. Eller egentlig ikke bare i det siste heller, det har vel heller pågått ganske lenge nå? Jeg har opplevd det samme som deg, at jeg måtte ty til classic for å booke. Noen ganger har jeg klart å booke via de vanlige sidene, men da uten å velge seter... Og ja, dette gjelder også bonusreiser.
Det har vart ganske lenge ja. Og jeg får stadig melding om at de ikke får "kontakt med min EB-informasjon". Rimelig irriterende. Sendte mail til SAS, fikk et svadasvar tilbake.