Får ikke frem EB-poeng på sas.no eller i app'en

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av indahla, 14. aug 2020.

  1. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    3,602
    Likes mottatt:
    7,693
    Bonuspoeng:
    183
    Får ikke frem EB-informasjon på sas.no og poengene i app'en vil ikke oppdatere seg.
    Var sånn for en ukes tid siden men så ble det bedre. Men så er det blitt verre igjen..
    Flere med denne feilen?

    2020-08-14 13_02_35-Kladd - ain@cornator.no - Outlook.png
     
  2. Lars J

    Lars J Senior Medlem

    Innlegg:
    997
    Likes mottatt:
    1,627
    Bonuspoeng:
    93
    Fungerer fint for meg i app og sas.no for øyeblikket, men har vært litt på og av den siste uke
     
  3. Shyneno

    Shyneno Veteran

    Innlegg:
    1,836
    Likes mottatt:
    1,278
    Bonuspoeng:
    113
    Samme problem her, får ikke opp noe som helst. er nok SAS it
     
  4. RescueMe

    RescueMe Kortreist bonusjeger

    Innlegg:
    482
    Likes mottatt:
    883
    Bonuspoeng:
    93
    Hatt sporadiske problemer, men da alltid løst seg med å logge ut/inn, aldri vært noe som vedvarer...

    Måtte faktisk teste nå, og da gikk det superkjapt å hente saldo, før har det alltid tatt et par sekund. Virker med andre ord å være litt bingo den ytelsen deres.
     
  5. rimitone

    rimitone Medlem

    Innlegg:
    218
    Likes mottatt:
    52
    Bonuspoeng:
    28
    Prøvde jeg også, gikk greit, men har tidligere hatt problemer selv
     
  6. Elo

    Elo Snuteflyger

    Innlegg:
    460
    Likes mottatt:
    386
    Bonuspoeng:
    63
    Har samme problem og får ikke bestilt billetter. Prøvd med flere maskiner, IP-er (VPN) og browsere.
     
  7. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    3,905
    Likes mottatt:
    2,854
    Bonuspoeng:
    113
    Sliter mye med SAS Eurobonus om dagen. Har vedvart i en ukes tid kanskje med sporadiske problemer.
     
    Shyneno liker dette
  8. Shyneno

    Shyneno Veteran

    Innlegg:
    1,836
    Likes mottatt:
    1,278
    Bonuspoeng:
    113
    samme hos meg
     
  9. Pingus

    Pingus Senior Medlem

    Innlegg:
    684
    Likes mottatt:
    738
    Bonuspoeng:
    93
    prøv via flysas.com, har fungert bedre for meg.
     
    Xflipper liker dette
  10. Storbaba

    Storbaba Bitt av bonusbasiller..

    Innlegg:
    857
    Likes mottatt:
    629
    Bonuspoeng:
    93
    Fungerer hos meg i kveld etter noen dager med problemer.
     
  11. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    8,432
    Likes mottatt:
    20,357
    Bonuspoeng:
    293
    Slet veldig med å få booket en bonusreise til LAX i dag. Kom til betaling to ganger, men ble bare kastet tilbake til søket igjen, med beskjed om å logge inn på nytt. Prøvde sikkert 20 ganger. I mellomtiden ble returen borte.

    Så gikk jeg til classic.sas.no, da gikk det på første forsøk.
    Setereservasjonene fra første forsøk hang igjen, så jeg må inn og endre etterhvert.

    EDIT: Nå har jeg to reservasjoner på samme fly.. Den ene er bare ikke betalt for. o_O
     
    RoadKing liker dette
  12. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,113
    Likes mottatt:
    8,360
    Bonuspoeng:
    293
    Det har sannelig vært en del krøll som dette i det siste. Eller egentlig ikke bare i det siste heller, det har vel heller pågått ganske lenge nå? Jeg har opplevd det samme som deg, at jeg måtte ty til classic for å booke. Noen ganger har jeg klart å booke via de vanlige sidene, men da uten å velge seter... Og ja, dette gjelder også bonusreiser.
     
    Shyneno liker dette
  13. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    8,432
    Likes mottatt:
    20,357
    Bonuspoeng:
    293
    Det har vart ganske lenge ja. Og jeg får stadig melding om at de ikke får "kontakt med min EB-informasjon". Rimelig irriterende. Sendte mail til SAS, fikk et svadasvar tilbake.
     

Del denne siden