Noen andre som har samme problem? Ser ut til at den bare timer ut. Stusset på om jeg forsøkte feil passord, men når jeg prøver å tilbakestille passordet stopper bare siden helt opp, ingen mail eller noe.
Jeg ringte SAS kundeservice for å forhøre meg om bonusbilletter for en snau time siden, men han i andre enden kunne meddele at alle deres systemer var nede. Jeg fikk beskjed om å ringe tilbake senere i dag.
Overheating hos serverene i India, påvirker veldig mye i SAS-systemet. estimert fix 1200 utc Edit. 14utc nå
I appen sier de nå at den er utilgjengelig på grunn av maintenance.. Det er jo også en måte å si det på.
Får ikke til å bestille reise heller. Det er kanskje hakket verre. Edit: Funket riktignok på classic.
Antar det er mye trykk på kundeservice. Kom igjennom på 7 sekunder som diamant så fornøyd med det. Fikk dog gjort nada siden alt var nede av booking systemet
Det er nok noen på SAS IT som er litt stressa nå. Hele systemet nede i 5-6 timer (and counting), Det er potensielt mye penger tapt. Og mange sure kunder midt i ferien..
Det er litt rart at ingen har klart å lage noe med data som fungerer. Meget utbredt, men ekstremt elendig pålitelighet. Jeg blir litt hissig.