Første gang man traff på Norwegian sin CEO, Bjørn Kjos, OSL-BOO

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Arcticflyer, 27. des 2014.

1. Arcticflyer

Arcticflyer Reis med komfort :)

Likes mottatt:
    43
    Bonuspoeng:
    18
    Mangt kan sies om Norwegian, men makan til beskjeden og allminnelig mann som Bjørn Kjos skal man lete lenge etter i et selskap så stort som Norwegian er blitt.

I fjor høst møtte jeg daværende kjæresten som kom fra Taiwan med Qatar på OSL (forøvrig var hun meget fornøyd med servicen hos dem i Economy, dem flyr også direkte fra Taipei til Doha folkens ) og vi tilbrakte noen flotte dager i Oslo sammen før vi skulle hjemover til Bodø som blir min nærmeste flyplass. Da vi gikk ned brua til flyet stod som vanlig flyvertinna og ønsket velkommen og en annen mann i dress, ikke uniform, stod og der og såg litt små-ukomfortabel ut der han sporadisk hilste på folk. Da jeg kom nært nok så man at det var jo selveste stor-haukerten sjøl, og siden Elsa var nærmest han så hilste han på henne og vi gikk inn i kabinen og fant vår plass. Jeg dultet borti henne og sier, -

-"Do you know who you just greeted, that man in the suit?"
    -"No, must be some from the aircrew, purser perhaps.. "
    -"Its the CEO of this very airliner we are sitting in !"
    -"No(r) Way !!!, it would never happend in Asia an CEO would stand like that without security guards and bother to meet ordinary passangers !"

Trur neppe han stor-haukerten med for og etternavn i feil rekkkefølge ifra SAS vil gjøre det samme eller tar jeg feil ?

Robert H and Fnate like this.
  2. LN-MOW

LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Han er etter hva jeg har hørt en vennlig sjel, så det tror jeg nok. Kjos'en pleier vel heller ikke å ha dette som vane, men ventet sikkert på sete i cockpit.. ;)

Tony Fernandez (Air Asia) er ikke fremmed for litt sosial opptreden, men de fleste lokale er nok litt for selvhøytidelige.

3. Arcticflyer

Likes mottatt:
    43
    Bonuspoeng:
    18
    Etter at alle hadde funnet sine plasser satt han seg på første seterad og leste avis, gjorde ikke mye av seg på turen nordover. Tipper det var ikke mange passasjerer som koblet det var han sånn i første omgang.

4. Martin F

Martin F Senior Medlem

Likes mottatt:
    562
    Bonuspoeng:
    93
    Var på samme flight som han på gamle SK937(CPH-SEA) en gang, da han skulle over å hente den første 737NG'en sin. Merket det ikke før etter ankomst, der han stod og gjespet i immigrationkøen. Ikke helt det samme gliset man hadde pleid å se på TV. En annen i reisefølget fikk visstnok også albuen hans i siden da de passerte hverandre i tensa-barrier-labyrinten.

5. GinTonic

GinTonic Senior Medlem

Likes mottatt:
    699
    Bonuspoeng:
    93
    Du har jo også han godeste Richard Branson som er kjent for å snikk snakke en del med passasjerene når han selv flyr Virgin.

6. Arcticflyer

Likes mottatt:
    43
    Bonuspoeng:
    18
    Er med slike spisse albuer han har kommet så langt i livet, bokstavelig talt :D

Det gliset og latteren hans tror jeg er todelt, i media er det en måte å avvæpne journalister og prøve å ikke avsløre at han egentlig er en gjennomtenkt og grundig person, mannen har skjønt "social engineering", privat er han nok en glad skøyert når han kan prate med folk om akkurat alt annet enn jobben sin, tipper jeg.

7. tommy777

tommy777 Founder

Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Husker det. Han reiste på kjipklasse og undertegnede sto på andre siden av passkontrollen og gratulerte han med nytt fly ;)

8. Arcticflyer

Likes mottatt:
    43
    Bonuspoeng:
    18
    Når man snakker om det: http://www.aftenposten.no/nyheter/u...-pa-lavprisflyvninger-til-Europa-7841123.html

Del denne siden