Første gang SAS flyr til AGP?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Sikiduck, 05. juli 2017.

1. Sikiduck

Sikiduck Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,220
    Bonuspoeng:
    93
    Tok direktefly med SAS ned til AGP på lørdag.
    Satt på rad 14 og skulle ha kjøpe polarrull. De var tom for det. Spurte om de hadde sandwich, de gikk bak og sjekka. Den hadde de en igjen av. De hadde salat igjen ....:)

De gikk bak og sjekka hva annet de hadde. De hadde vegetar pizza. Tok en sånn. Måtte ha noe mat.

Hvis jeg satt på rad 14, og de var tom for så mye. Hva gjør dem som sitter lengre bak? Spiser kaninfor? Første gang sas flyr ned til agp?

Eddie47 liker dette
  2. Misterix

Misterix Veteran

Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Alle som skal til Spania er vel mere på alkohol vogna enn mat vogna :cool:

3. Edvard

Edvard 一期一会

Likes mottatt:
    11,214
    Bonuspoeng:
    183
    Veldig off topic, men noe å tenke på om du i fremtiden skal mye på tur:

Venn kroppen til å få energi fra fett og protein, mer enn kjappe karbohydrater.

Da vil du få stabilt blodsukker, være mindre sulten, kunne gå lenge uten mat (en halv dag null problem), slippe å tenke på dårlig Economy-mat, matpriser på flyplassen, tidspunkt for servering om bord (mer søvn) og lumske restauranter.

KristianR liker dette
  4. Robamu

Robamu EBG, CCC, GHA Platinum, Choice PLA

Likes mottatt:
    923
    Bonuspoeng:
    93
    Det er ikke til å stikke under en stol at vi mennesker responderer svært forskjellig på karbohydrater. Noen vil føle mye energi av å spise det andre vil bare føle seg oppblåst og slappe. Når det er sagt så er jeg enig i at når man har stillesittende dag, med lite aktivitet så er det ingen grunn til å pøse på med karbohydrater. Karbohydratene har du behov for ved mye aktivitet og høy belastning på kroppen. Bare synd det finnes så mye god mat basert på karbohydrater :D

Baldrick and KristianR like this.
  5. KristianR

KristianR Incurably jetlagged

Likes mottatt:
    997
    Bonuspoeng:
    113
    Sove på fly... For en luksus! Jeg har klart det to ganger: Første gangen var jeg dritings, andre gang var på business med SAS etter 20 timer våken i forkant.

Stuttfeiten liker dette
  6. Edvard

Edvard 一期一会

Likes mottatt:
    11,214
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg er veldig god på å sovne overalt (you know, I sleep around a lot).

En 400g Toblerone, stor pose med HARIBO Goldbears og noen Dunkin' Donuts før avgang hjelper ikke på innsovningen. En entrecôte med smør, grønnsaker og rødvin fungerer bedre.

Del denne siden