Første juledag 2024

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Kristian, 25. des 2024 kl 06:34.

1. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,574
    Bonuspoeng:
    293
    Gledeleg jul frå stifsstaden!

Gåvebonanzaet ville i går ingen ende ta, så i dag må eg ta ein nærmare titt på det nissen gav meg. Der er fint å ta slikt litt i etappar, då! Det vart ei fin blanding av mjuke og harde pakkar :)

Forhåpentlegvis har alle medforumistane her på IF fått noko dei ynskte seg og/eller kunne setja pris på! :)

Med ynske om ein roleg første juledag til alle!

2. mathiasfe

mathiasfe Veteran

Likes mottatt:
    11,615
    Bonuspoeng:
    183
    God jul fra Bodø!

Super julerfeiring i går. Også her var det både harde og myke pakker. Blant annet Erika Fatland sin nye bok Sjøfareren, som garantert vil inspirere til reiser i året som kommer.

Ha en strålende første juledag!

3. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,970
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen, og gledelig jul!
    Med 14 personer på julefeiring blir det mye støy, og mye gaver.. Sjøfareren ble gitt ikke mindre enn tre ganger, ingen av dem til meg dessverre. (Men jeg liker best å lese på Kindle, så da kan jeg kjøpe den selv)

Jeg ga bort en flytur, og for å være sikker på at jeg også fikk en reise, så var det inkludert billett for meg selv. :cool:

Godt fornøyd med vel gjennomført julaften, nå er det straks julefrokost for alle 14, og om kun få timer stenger "Hotell Holmen" for denne gang, og alle gjestene drar forhåpentligvis hjem. :p

Ha en fin en!

4. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    15,557
    Bonuspoeng:
    183
    Gledelig jul fra Sølvbyen.

Julefeiring med storfamilien, 13 stykker sammenflettet via yngste arveprins. Pakkeåpningen tok tid, en gave åpnes av gangen. Selv likte jeg best alpakka-teppet fra Ecuador. Innkjøpt av eldste arveprins på mc-tur i sommer.

I dag er det ny middagssamling nytt sted, samme gjester. Men først gudstjeneste i vakre Kongsberg kirke.

20220126_190220.jpg

Ha en fin juledag!

Rscott, Flymunda, Eddie47 and 9 others like this.
  5. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,673
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra godstolen :)

i stedet for å gi hverandre pakker, lekte vi pakkeleken. Jeg endte opp med en snøkule med glitter som snø og en t-rex med julelue på.
    Synes det var veldig gøy tidsfordriv.
    I dag blir det restespising og brettspill. Broren har tenkt noen flere runder og konkludert med at det var ølen som snakket da ha sa han skulle være med til Korea. Satser på å skjenke han igjen i kveld ;):rolleyes:

Ha en fredfylt juledag!

Grooo, Rscott, Flymunda and 9 others like this.
  6. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    14,596
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Grenland.

Tidlig våken etter nattskift, men føler meg uthvilt så da så:)

Leieboer flytter ut, og reiser hjem til Honduras i kveld. Stakkaren skal ta tog til OSL, men shit show VY feiler over hele landet i dag..

Ellers er jeg sugen på å bestille en tur til ZNZ til høsten, men er litt redd for at Amex vil kreve regress på julegaven de overførte (270k poeng)-:eek:

Ha en fin dag

Rscott, Flymunda, Calling and 7 others like this.
  7. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    9,297
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra Nordland! Fremdeles mett etter igår, og ikke mindre mett etter julefrokost. Og snart er det middag igjen.
    Fly, reise og poengsanking har havnet litt i bakgrunnen etter CT nr 2 var opptjent, men snart går startskuddet for nye eventyr!
    2025 ser ut til å bli et hvileår, mens vi planlegger langtur (NZ, Aussie) i 2026. Håper Skitteam leverer litt seter til SAS til den tid. Kan fort bli tur for cash også.
    IMG_8026.jpeg
    Ungene fikk sparken. Eller «You’re fired» som Trump sier
    Ha en finndag med masse dårlig humor!

Rscott, Flymunda, Calling and 8 others like this.
  8. Calling

Calling Senior Medlem

Likes mottatt:
    10,997
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Gran Canaria. Har pådratt meg en lei forkjølelse så det passet fint med en hviledag.
    20241225_133353.jpg 20241225_135410.jpg 20241225_142642.jpg

Eddie47, mathiasfe, Kristian and 3 others like this.
  9. Rscott

Rscott Veteran

Likes mottatt:
    4,245
    Bonuspoeng:
    113
    Gledelig jul til alle flynisser!

Her fikk man kokeboken til selveste Miss Gin i julegave. Synes SAS burde være såpass rause at de ga Eurobonuspoeng til dem som lager maten hennes selv. Men sjansen for det er vel omtrent som en snøball i helvete eller at SAS fjerner O/D-begrensninger.

Nyt dagene dere som ikke jobber i helsevesenet, prosessindustrien eller andre julefortrengende yrker :)

Eddie47, Calling, mathiasfe and 2 others like this.

Del denne siden