God morgen fra den arktiske Hovedstaden Her har det kommet noe hvit iløpet av natten men ellers er det bart og 2°C. Idag blir det å reise over til en kamerat på fastlandet for å hente noen pakker han måtte hente på posten for meg før det blir å hente kameraten min fra Bergen på TOS når han kommer litt før 14:00 Ellers er det ikke så mange planer for denne søndagen. Så dermed ønsker jeg dere en fin søndag
God morgen fra landet! Hadde på vekkerklokken i dag, så det ikke blir et alt for stort sjokk å stå opp i morgen. Men, det ble fortsatt kaffe og IF på sengen. Det er tross alt søndag. I dag er det faktisk meldt sol, så vi vurderer å teste skiene. Nyt søndagen!
Dagens flygning er som normalt satt opp med en 737-700 (burde vel vært kansellert da?). Men... hold your horses... returen i morgen er satt opp med en neo! Skal jeg endelig få min debut med neo???
En flyplass i vinterskrud er egentlig ganske fint. Skjønt, under normale omstendigheter ville vel neppe flyene stå dekket av sne.
God formiddag fra Trondheim Innedag.....kjennes ut som forkjølelse har inntatt kroppen....tror neppe det er covid....men får vurdere å teste seg.... Ha en flott søndag
Juleferien er heldigvis ikke over helt enda og i dag har sola kommet tilbake. Det betyr skitur og kanskje et kvarter i solen etter det. Ha en fin søndag!
Hallo fra Numedal. Endelig solskinn, og snøen ligger vakkert på trærne. Ha en frisk og strålende dag!
God ettermiddag fra Bergen? /BGO. Nydelig flyvær. Venter på WF 589 som skal vispe oss til KRS. Må prioritere hopprenn nå Ha en fortreffelig dag!
NEI! Det er ikke alltid en treffer. Måtte avbryte pga innsjekk, og landet til en liten katastrofe i KRS
Artig diskusjon ... hund og fotspor og skispor ... sånt har vi ikke her, mest fordi vi ikke har sne ..(og hunden er død)
Du ser jo helt klart at der kun er hundespor der! Ingen skiløpere er oppe så tidlig. De er ute på kvelden for å vise frem sin nye hodelykt som gir ett eller annet superbra lys ...