Første tirsdag i det nye året

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Fly med oss, 07. jan 2025 kl 05:25.

1. Fly med oss

Fly med oss Stockholm

Likes mottatt:
    1,628
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra LX161, på vei fra NRT til ZRH :cool: Vi hadde 50 minutter connection fra ICN og siden vi flyr i F forventet vi rød løper og golfbil ved ankomst NRT. Men neida, vi ble møtt av en liten japansk kvinne som sa til oss "Nå må dere løpe etter meg, ellers rekker dere ikke flyet!" Ikke noe bil, altså... 10 minutters spurting senere og veldig nære hjerteproblemer var vi om bord. Ordentlig F-opplevelse, altså :p

2. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    34,475
    Bonuspoeng:
    183
    Rimelig grei morgen fra Maldivene;

IMG_2489.jpeg

Kjenner jeg gleder meg litt til å komme hjem for å kjøre snøfres, men det haster ikke enda.

3. oleredv

oleredv Senior Medlem

Likes mottatt:
    4,016
    Bonuspoeng:
    93
    20250107_125453.jpg
    God ettermiddag frå Carlton, Bangkok! Har litt samme opplevelse som @Wiolenze : Eg veit snøfresen må køyrast om nokre dagar, men det hastar ikkje!

4. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,312
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hjemmekontoret i Oslo.
    Yep, dette er ikke et kontor jeg vanligvis liker å oppsøke ("worlds are colliding"), men med de noe utfordrende kjøreforholdene i hovedstaden i dag var ikke valget like smertefullt som vanlig. Akkurat nå er det faktisk opphold og lite vind, men ryktene sier at det komme mer fra oven i løpet av dagen. Blir i alle fall bra skiføre til helgen!
    Håper også at lignende vær ikke dukker opp om et par uker, når nesen skal settes langt sørøstover.

Ha en dag fri for trafikale utfordringer!

5. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    27,012
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Oslo vest.
    Her ble det også hjemmekontor grunnet forholdene.
    Oslo blir nok et fint winter wonderland fra i morgen:)

Ha en fin tirsdag alle sammen:)

6. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    29,636
    Bonuspoeng:
    183
    God tirsdag fra Oslo!

ikke noe poolside bilde herfra (nei da, slett ikke misunnelig…). En grei mengde våt snø utenfor i dag tidlig, men snart kommer vel regnet så vi kan få litt real holke?

18 dager til avreise LA, greit å ha noe å se frem til :)

7. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    15,645
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra stueloungen. Fortsetter snøværet i samme tempo blir det snart snøhuleloungen. Men vi klager ikke, overgang fra snøfreser på hjul til en med belter har vært svært vellykket. At den i tillegg ble kjøpt og betalt en helg med doble MC-poeng gir, som alle IF-ere vet, dobbelt glede.

Ha en fin dag!

8. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    65,191
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra godstolen.
    Nå er det skikkelig vinter! Og sånn det ser ut nå så skal temperaturen holde seg blå, så vi slipper sørpe-føret vi ble godt vant med i Oslo. Det er uansett digg med nabo med traktor, men vi må etterhvert ut og rydde restene der traktoren ikke kommer til. Men det får bli i morgen, når det kanskje har sluttet å snø.

Det skal bli deilig med litt varme i California om et par uker!

Ha en fin en, og ikke kjør bil om du ikke må.

9. Ololsen

Ololsen M

Likes mottatt:
    2,591
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra nordvest. Har akkurat brukt nesten en time på telefonen med Norwegian for å legge til en 11-åring på en eksisterende booking på den ekstremt utfordrende strekningen mellom AES og OSL. Jeg stod så og si ikke i kø, men kundeservicen deres er ekstremt treg, formalisitisk samt kun gebrokken engelsk talende agenter. Nei da er det mye medre med hr Tyvärr fra SAS. Sånn, det var dagens utblåsning. Ha en fin tirsdag

10. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,930
    Bonuspoeng:
    293
    Carlton er ikke et dumt valg! Hils Immy i Loungen i 33. etasje ..
    Her brøyter vi ikke selv, vi har folk til sånt
    IMG_7695.jpeg IMG_7694.jpeg

11. Lars J

Lars J Veteran

Likes mottatt:
    8,668
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Grenland.

Brukte 3 timer på og måke i går, og har begynt denne dagen med å måke i 2 timer.

Godt jeg har mulighet for hjemmekontor, mange i gata som ikke kom seg på jobb til tiden idag..

Og nå har det begynt snø igjen.
    Skulle gjerne vært i sydligere strøk i nå...

12. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,952
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra Buenos Aires, omsider.

Frokosten er innabords, likeså noe kopper med kaffe. Kuler’n til butikkene åpner kl10 for å få tak i undertøy og slikt, siden kofferten ikke ble med. Og så rett på sykkeltur med privat guide. Deretter blir det lunsj på en parrilla sammen med Jack, han som er turfikseren vår :)
    Det er 22 grader allerede, før kl9, og det blir nærmere 30. Fin vær for å sykle uten piggdekk.

Ha en god tirsdag :)

Flymunda, Earl, Fly med oss and 12 others like this.
  13. ArthurDent

ArthurDent Veteran

Likes mottatt:
    5,941
    Bonuspoeng:
    183
    Godt nytt år fra Havstrilelandet! Renegaten ArthurDent er endelig tilbake.

Alt for lite flyging idet siste, men klarte i det minste å opprettholde gull #9 i siste periode, og er på oppløpssiden mot LTG ( hva nå det måtte vise seg å være verd).

Skal ha en tur til det sørlandske om ca 14.dage, og det blir sikkert en del turer til sagaøya i år ( datteren har kjæreste og jobb, der).
    Jada, det måkes snø av bil og båt og oppgang, og "sånn går nu dagane" .

Flymunda, Earl, Fly med oss and 7 others like this.
  14. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,228
    Bonuspoeng:
    293
    God tirsdag til alle ved svømmebaseng, sykkeltur og dere som måker. Her er kakelina tilbake etter at det blåste litt noen timer på morgenen.

Det går nok bra ;)

T-7 til Cayenne, og debut på AirFrance biz. Det gledes!

Flymunda, Earl, Fly med oss and 6 others like this.
  15. Ruby

Ruby Super-veteran

Likes mottatt:
    8,371
    Bonuspoeng:
    183
    God aften fra Bangkok :)
    Ikke behov for noe snøfreser hverken her eller i kåken i Stavanger. Kastet fram snømåken til leieboeren før jeg stakk :cool:
    Her har kveldsroen senket seg og det blir snart kubbings for en skal tidlig opp i morgen.
    Nyt tirsdagen :)

Flymunda, Eddie47, Earl and 8 others like this.
  16. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,799
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag frå Sunnfjord. Her styrer ein på for å få unda mest mogleg. Som fleire andre her plagast eg med snø, kulde og lengsel mot ein tur til LAX om nokre veker.

Flymunda, Eddie47, Earl and 7 others like this.

Del denne siden