Hrmpf! Thai ser ut til å ødelegge hele morra ved å kansellere First og gi meg Business på TG659 og TG658. Det gjorde turen vesentlig mindre attraktiv for min del :-( OM jeg kansellerer den nå, så får jeg tilbake såvel CT som poeng og penger, right?
OK, takk for bekreftelse @Upsaker. SAS klarte ikke å finne ut hva som har skjedd, men plassen jeg har fått finnes ikke på Thai sine 747, så da har de vel kanskje byttet flytype?
Takk igjen. Hvor fant du dette? (jeg søkte på flightradar mv. men de påstår fortsatt 747). Forsåvidt spennende med 350, men plutselig ble det litt få F-flighter i forhold til det jeg hadde planlagt. Noen som har en formening om hvordan det blir med lounge-tilgang i Bangkok nå? Edit: ser nå at dere har alt har postet om dette i CT-booke-tråden
Interessant. Dette klarer altså ikke SAS å vise på sas.no, og egentlig langt mer interessant, dette klarte ikke SAS-gull-telefonen å se heller. Ikke imponert. TG409 BKK-SIN samme dag og OZ541 ICN-FRA for TG658-flighten, som naturlig nok også er booket om til A350.
Du flyr samme rute frem og tilbake? OSL-FRA-ICN-BKK-SIN-BKK-ICN-FRA-OSL? I så fall så er alle TG flightene dine i C som gir deg tilgang til business-loungen og 30 minutters massasje. Av nakke og skulder lurer jeg på?
Nei, FRA-ICN-BKK-SIN-CGK-BKK-ICN-FRA, men alt inn og ut fra BKK ble plutselig C nå, som nevnt dermed litt mindre attraktivt (gikk fra 5/7 til 3/7 F-flights ..)
Hrmmmf! Kjenner jeg ble litt muggen selv jeg. Der forsvant halvparten av fire F-flighter i påska Selve langstrekket til ICN er jo fortsatt F og 350-9 er jo spennende da.. Litt nedtur likevel
Høres ut som vi har booket ganske likt, og tenker ganske likt. For min del så vurderer jeg sterkt å kansellere også forsøke å få til en litt mindre stressende tur på et annet tidspunkt enn (slutten av) påsken. #firstworldproblems ...